BB

Raz to jednoducho prísť musela. Skôr či neskôr, v pravú alebo v nevhodnú chvíľu, ale muselo.... Fajn prišlo to.  Môžem si nahlas povedať: "Mám tmavé vlasy."

Hrám sa na prirodzenú krásu a s odporom pozerám do zrkadla. Kto si? Vlasy, koruna krásy.... U mňa? To sotva. Nemôžem. Cítim sa ako tehotná žena. Nával radosti strieda nával hnevu či nutkania plakať. Je tomu ani nie 24 hodín a ja som si už asi 100krát položila otázku - prečo? Odpoveď viem... Poznám ju, preto som sa vlastne rozhodla. Len teraz, keď je neskoro, mi tá odpoveď, ten dôvod nepríde taký dôležitý. 
Pevne verím, že ma to prejde čím skôr a nakoniec budem rada, že som tento "akt" podstúpila. Čo na to hovoríte vy? Môže byť? Aj vy ste už niekedy podstúpili náhle takúto zmenu? 

Pridávam jedno hnedovlasé gif-ko






Prosím o prepáčenie ksichtov, ešte mi bude trvať, kým sa naučím na seba pozerať a tváriť sa. 
- Odkaz pre Deni: Jo jo jo už som 100 % Angelina only for you. :) 

Pekne na mňa povinne všetci myslite v piatok, aby som sa vysúťažila čo najviac a aby som podali výkon s ktorým budem spokojná. Nebudem tu niekoľko dní, tak ma príjemne prekvapte a hoďte mi tu spam :D 


16 coments:

  1. Máš to skvelé...mne sa táto nová farba páči viac ;) Zvykneš si na to časom určite :) Držím palce na súťaži :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. omnoho omnoho lepšie ! zvykneš si :) :) a nieje to až také tmavé , je to stále svetlé ale tak prirodzene ! strašne ti to pristane ! kočka jedna !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ou, wow!! mnohem, ale mnohem lepší než předtím!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. podľa mňa to máš oveľa krajšie ako predtým, takto vyzeráš lepšie a koruna krásy to určite je :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to vyzerá super!k tvojím tmavým očiam sa úplne hodia..si kočka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja už sa s tebou nebudem stretávať, lebo ako kretén budem pri tebe vyzerať :D fest si fajna ;) vlasy parádne. 1000krát lepšie ako predtým! juchú!
    (Chrobák)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach G., tak neskutočne sa smejem. Ty si taká truba!!! Toľko ti poviem, že teraz keď pôjdeme po OC tak ma budú zastavovať aspoň 50 fotografovia nie len dvaja :D :P

      Odstrániť
  7. je to zmena, ale pristane ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. je to super podľa mňa ti to veľmi pristane:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pristane ti to v novom ako vo starom!!! super prispevok a krásne foto

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem Vám všetkým, ste veľmi zlatí. :) Ešte raz ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. více se mi líbíš ted v těch tmavých:)

    http://fashrainbow.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com