Body on my body

Prvýkrát - minulosť
Základná škola, prvá trieda. Vonku na ihrisku. Ihrisko: kamienky kamienky kamienky kamienky, vláčik, drevená hojdačka, preliezka. Malá Frederika (akože ja) sa začína pomaly hádať so svojou spolužiačkou/spolusediacou. Hádka sa stupňuje. Obe sú agresívne. Pristúpia k fyzickej konfrontácií, kde nechýbajú vytrhnuté vlasy, škrabance A roztrhané oblečenie. Okrem iného to schytali aj body malej Frederiky. S vyhrážkami o finančnej náhrade škody z oboch strán a ďalších pokrikov sa celá scénka končí. 
Frederika príde domov a zisťuje, že jej zelené body sú potrhané na dvoch miestach: tu a tam. Konkrétne: okolo obruby pri krku, dole pri zapínacom páse. Je to zlé. Nedá sa to zašiť.  Frederika v duchu preklína spolužiačku a sľubuje si, že jej to všetko vráti. Body sa nedajú opraviť - končia v koši. Zbohom...

Tak to bolo moje prvé stretnutie s bodíčkom vôbec. Potom sa odohrávali ešte nejaké gymnastické vystúpenia na deň matiek, či vianoce, či podobné hovadiny. No prvýkrát je prvýkrát. Roky som si myslela, že body sú totálna hlúposť a bolo mi z nich smiešne. Pravda, na pultoch našich komerčných obchodov sa nevyskytovali vôbec (ak vôbec niekedy), ale aj tak mi z n ich bolo smiešne. 

Prvýkrát - súčasnosť
MmMm, čo to je? Fajn niečo čipkované, ešte sa teraz dostať niekde ku konci, či začiatku... Hľadaj Boba. Fajn mám to. Čipka, čipka, čipka, kúsok látky, čipka, miesto na stuhu, čipka, látka pod čipkou, rukávy a to dole je čo? Dear God - body! Ale čo, haluz vyskúšam, a tieto už nikdy nikde nenájdem a navyše čipka!
+ foto - celý chrbát je čipka

Súčasnosť

Neznášam, keď mám "hole kríže" alebo keď mám jednoducho krátke tričko. Dokonca si aj celkom rada oblečiem niečo obtiahnuté. Takže, keď som videla tieto (foto nižšie) body, boli príliš jednoduché a krásne, aby som si ich nekúpila. Dokonca mi nevadí ani väčší výstrih, do ktorého nemám čo dať. Jednoducho ich milujem. trištvrťové rukávy, prekvapivo dobrý materiál a čo je hlavné, zatiaľ sú celé, neroztrhané a sedia mi. 
Určite keď narazím niekde na ďalšie, tak si ich kúpim (samozrejme musia spĺňať určité kritériá). 
Dajte vedieť ak ste nejaké našli. :) 










11 coments:

  1. ja som nenašla žiadne....ale prisla som na to , ze ked sa stretneme ostriham ta :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to body je úžasné...ta čipka sa mi páči najviac...a tie tvoje vlasy sú vážne neskutočné!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Prvé sú zo SH! Preto sú len jedny jediné! A vysáčku som z nich hneď odstrihla lebo ju bolo vidno, čiže ani značku ti neviem povedať. A tie druhé sú z Gate.

      Odstrániť
  4. Som slepá, alebo máš na prvej foto na ruke vytetovanú trošku prepracovanejšiu "smrťožrútsku" lebku s hadom? :D Inak tie body sú fakt dobré, hoci ja osobne neznesiem ani nátelník :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie si slepá, práve naopak, si veľmi vnímavá. Je to "tetovanie" smrťožrútske :)

      Odstrániť
  5. Ty vlasy jsou skvělý, ta blond je sice dokonalá ale tohle vypadá přirozeněji :)

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tá čipka je skvelá :) a vlasy máš nádherné

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Body je fakt krasne...ja taky porad nejake shani ale to tvoje je skvele...sexy:)....M*

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com