Curly hair

Každý z nás má nejaký účes v ktorom sa cíti najlepšie. U mňa je to asi tento. Vlasy sú obrovské, nadýchané (a vláčne). (autor. pozn.: ja viem, že vlasy nemôžu byť vláčne, to sa len tak hovorí) 

Niekedy dokonca vyzerajú dobre aj na druhý deň. Viete ten polo-ležérny účes a lá žuvačkové vlasy... A taktiež mám rada čiapku... Nič len hlava, bezvlasá hlava. Niekdy som si nevedela predstaviť, že by som si tak vlasy dala. No niekedy som si ani nevedela predstaviť, že dokážem byť nezmaľovaná alebo že opätky na nohy nikdy nedám. Zatmenie mysle...

Veľmi veľké fotky, fajn cítim sa trošku ako na súkromnom bilborde.





"Tie dni... Tie dni, keď sa usmeješ, aby si potešil niekoho, nie preto, lebo to cítiš. Tie dni, keď máš pocit, že máš super schopnosti a dokážeš vydať energiu z vyčerpaného tela. Tie dni, keď bojuješ sám zo sebou a robíš rozhodnutia od ktorých sa odvíja tvoj život. Tie dni, keď vieš, že si zamiešal karty osudu a niečo sa zmení. Tie dni, keď si ani neuvedomuješ, ako rýchlo čas letí a prídeš na to, že si nestihol nič dôležité. Tie dni keď ti je ľúto ako si sa choval, no chováš sa tak ďalej. Tie dni, keď sa pozrieš do zrkadla a začne ti chýbať tvoje 5 ročné ja, ktoré malo najväčšiu starosť, ako okabátiť rodičov, aby si nemuselo večer umývať zuby. Tie dni, kedy si povieš, že celý svet ti patrí aj tie keď si povieš, že ťa celý svet nenávidí. Tie dni, keď nevieš ktorou cestou kráčať máš, tie dni, kedy cítiš, že anjel nad tebou drží pevnú stráž.... Všetky dni, ktoré prežívaš, všetky dni ktoré máš."

12 coments:

  1. krásny ten spodný text, pravdivý :))
    tie vlasy sú úžasné :) ja keď si vlasy nakulmujem alebo hocičo s nimi spravím, vydržia mi takéto asi tak maximálne 2 hodiny ;/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Chcem povedať, že ten text som písala ja, vymyslela ja a je môj... :)

      Odstrániť
  2. Krásný text, napsala jsi to moc pěkně! A máš nádherný vlasy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Účes ti moc sluší, vypadá to krásně :) A hezky píšeš :)

    Clare z
    http://living-in-curliness.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vieš o tom, že si strašne talentovaná??!:-)) úplne si viem predstaviť, že by si pracovala v časopisovom vydavateľstve :-)) a vlásky sú na 1*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ty vlasy jsou dokonalé!!.)
    mám také nový blog a budu ráda tvůj follower!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nádherne máš vlasy :) pristane ti to

    OdpovedaťOdstrániť
  7. máš dokonalé vlasy,jsi krásná a všude ti to moc sluší :) sleduji tě přes GFC :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mám chuť sa ti tých vlasov chytiť:))!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tie vlasy takto vyzeraju užasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. vlasy jsou vazne uzasny a ty taky. Krasna, ale nebudu se opavkoat :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com