Dont be scared


Dnes ráno bolo naozaj krásne slniečko, dokonca bolo aj teplo! Škoda, že len ráno, teraz opäť mrznem v izbe a rozmýšľam nad tým, prečo som tak strašne lenivý tvor. 

Ešte stále sa nemôžem zbaviť myšlienok z dnešného filmu. naozaj ak nemáte čo robiť a chcete vidieť v priamom prenose, ako na vás po skončení filmu dopadne maximálna depresia a vy budete chcieť skočiť pod auto (ako ja), tak si určite pozriete film Miestnosť samovrahov (Sala Samobójców - poľský film). Skvelý film so skvelou depkou + 20 sekúnd chlapčenského horúceho bozku. 


Prečo stojím nakrivo sa spýtajte tamtoho hore, ja vám to určite neviem zdôvodniť. Viem však, že som sa cítila pohodlne a veľmi dobre. Kiežby sa vonku dalo chodiť už len takto, bez kabátu. Už len čakám kedy príde poriadna jar. Vy ste na tom ako? 

Btw, vymyslela som si veľmi jednoduchý DIY na tieto legíny v rôznych prevedeniach- chcete?





Jedno z mojich ďalších ohyzdných videí. Toto je konkrétne pre jednu milučkú, strelenučkú Mafinku ;) 
Pozdravujem osobu, ktorá napriek očividnej antipatie a zlosti na moju osobu si vždy klikne a pozrie si ma. 
Na video aj s mojím hlasom si budete musieť ešte počkať. Naozaj som prišla na to, že sa neviem vyjadrovať - potrebujem odbornú pomoc. 


12 coments:

  1. DIY môže byť :)
    fotky sú super :) a krásne vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. iii fanynka tvajlajt :D krasna angelina :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tvajlajt neznášam Brad!!! :D Ba dokonca to beriem ako urážku. Osobný názor? - Tvajlajt s upírmi nemá nič spoločné. Max zuby. Sú iné filmy/seriály na úrovni s upírmi mňam mńam :D

      Odstrániť
  3. bože ty si tak nádherné dievča :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsi neskutečně nádherná :O Ty vlsy a úsměv!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvely outfit! Dokonale leginy! A mas krasne vlasy!

    Megi

    www.must-have-this.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty leginy jsou super, takze jsem s DIY! :)) Libi se mi tvuj blog, takze te budu rozhodne sledovat.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. yeah thanks for dropping your lovely comment!
    I love your hair so much, I wish my hair like that too if I can-_-

    follow each other?
    just let me know if you do. I'm follow back don't worry, thanks

    bellionducky.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com