Fast please...

Ďakujem za skvelé ohlasy na moju "parochňu". Už si pomaly začínam zvykať na zeleno-sivú farbu na hlave. Už som doma, všetko sa vráti do normálu, starých zabehnutých koľají. Niekedy je naozaj celkom príjemné vybehnúť zo stereotypu a zmeniť trošku všetko...





Priznávam, vytešovala som sa zo svojich vlasov. Stupidné video nasvedčuje tomu, že moja improvizácia je hodná obdivu od 2 ročných detí. Nevadí, aspoň som to skúsila. V každom prípade, nájde sa milión spôsobov ako sa učesať veľmi rýchlo a jednoducho. Prišla som na to, že príliš vyumelkované účesy vôbec nie sú ani praktické ani pekné. Proste nature is nature. Odmena človeku, ktorý spočíta koľko "účesom" som tam vlastne v skutočnosti predviedla. Bože B., nauč sa počítať a hlavne pred kamerou nezabúdaj na dôležité veci. 


Verejný zber piesní, ktoré by ste chceli počuť vo videách - pokojne píšte ;) 

Čas... Stane sa nám niečo a potrebujeme čas. Chceme niekam pokročiť, potrebujeme čas. Chceme na niečo zabudnúť, či na niečo sa pripraviť, potrebujeme čas. Čas... 3 písmená, ktoré v sebe schovávajú tak veľa. Celý život. Čas nie sú len sekundy, minúty či hodiny, ktoré nám ubiehajú.... Čas je úsek počas ktorého sa nám vždy niečo stane. Povieme si, že na všetko máme čas, všetko stihneme všetko zvládneme. Ale kedy? Neuvedomujeme si, že čas je neúprosný a uteká. Neuvedomíme si ako niečo zbehne tak rýchlo... Preto si vážne krásne minúty, ktoré sme zažili. Nezabudnuteľné chvíle. 


V poslednej dobe sa často pozerám na oblohu, pozorujem oblaky a hviezdy. Aj tam plynie čas tak ako tu? Asi nie... Mám pocit, že hviezdy sú príliš ďaleko a rýchle. Určite tam je všetko rýchlejšie. A oblaky? Niečo mäkkučké, tak blízko a pritom tak ďaleko. Podľa mňa to tam je super. Určite tam je na všetko čas, určite sa tam dá nad všetkým porozmýšľať a dopriať si priestoru koľko len potrebujete. Biele, mäkké, rôznych tvorov... Nevie niekto kde si môžem kúpiť cestovný lístok?
Možno raz

8 coments:

  1. tieto tmavé ti podľa mňa pristanú viac ako predtým,ale na tebe by boli super aj modré :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeeezis ty mas krasne tie vlasy :OOO
    <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. brutálne máš tie vlasy!

    som sa zamilovala.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už ti niekto hovoril že na tom videu máš vkuse duck face :D jak blbka z facebooku ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nehovoril mi to nikto k tomuto videu. Pohoda - ja mám taký face stále keď sa češem, alebo robím niečo iné s vlasmi, takže viem o tom. Jop jop duck face - like it. :) Jednoducho som taká

      Odstrániť
  5. Já myslím, že ti ty tmavší vlasy sluší víc, vypadá to přirozeněji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super máš tie nové vlásky ! :) Like it, a videjko je super :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com