Half post

Zostručnený príspevok o tom ako o5 nič nestíham. Tento týždeň je pre mňa veľmi náročný, či už po psychickej, ale aj fyz. stránke (dobre nerobím nič namáhavé, ale aj tak).
Zajtra sa určite ozvem v lepšom vydaní + budú aj nové fotky novej Bobky - smejte sa!

Vybrala som si tunely. Chtiac-nechtiac, nastal čas. Raz to prísť musela a teraz je to vhodná doba. Doba na zmenu. A navyše, ak mi to má niečo priniesť - tak prečo nie? Začínam sa učiť, že treba byť otvorený dobrým veciam a čakať, že nepríde len a len to zlé. Počasie sa konečne vylepšuje, slniečko hneď spríjemní deň. Dnes mi držte palce - učiním rozhodnutie aké už veľmi dlhú dobu nie. Tak isto vás poprosím aby ste na mňa mysleli v piatok - veľmi to budem potrebovať. Idem sa súťažiť!!!! :) 


+
Ten krásny moment, keď som prišla na to, že som rozpoltená už aj vizuálne, nie len psychicky. 



1 coments:

  1. Náhoda? Ja som si vybrala tunely minulý štvrtok. Dohodla som sa s priateľom, že ak on prestane fajčiť, ja si ich vyberiem, pretože jemu sa nepáčili :D A som spokojná, on nefajčí a ja sa teším, kedy sa znova vrhnem do obchodov na nové náušnice :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com