New time, new part, new blog

Tak a je to. Nový blog. Zdravím. 

Nemala som ani v najmenšom v pláne spraviť si nový blog, je mi to ľúto, ale niekedy je takáto zmena lepšia a priaznivejšia, uvidíme, čo to prinesie mne a môjmu blogu. Máte právo vedieť prečo som vytvorila nový blog. Starému blogu som chcela pridať nový vzhľad (tento vzhľad) alebo blogger mi to odoprel. 
Asi bude ťažké získať followerov, ale verím, že tí ktorí ma sledovali naozaj tak budú robiť aj naďalej. 
Ďakujem vám za priazeň i za pozitívne ohlasy. 


20 coments:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neboj , sledujem nadaľej :)a novy vzhlad je super

    OdpovedaťOdstrániť
  3. odepřel? jak odepřel to slyším prvně :) však máš stále na bloggeru :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nedovolil mi pridávať nové fotky či pozadia na blog, vraj som prečerpala limit. Dosť ma to prekvapilo, tak som musela vytvoriť úplne nový blog. Nová e-mailová adresa, všetko od nuly.

      Odstrániť
  4. Jsem tu a sleduju:) Máš to tu moc pěkný:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásny nový vzhľad blogu :) sledujem ťa aj naďalej :*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ta fotka v záhlaví je úžasná! <3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. preju mnoooho uspechu v blogovani cici)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyzera to viac dobre, ten predtým take nepekne farby. A fotky v prispevkoch davaj vacsie! :D:D Veľa štastia!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Určitě je získáš brzy zpět

    marketatrpisovska.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. followujem opäť:)
    prečo ťa volajú bobinka ak sa smiem spýtať? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bobinka je zdrobnenina pre prezývku Boba a Boba ma volali blízky keď som bola malá, takže preto. :) Ak by si chcela ešte niečo, formspring a pokojne sa pýtajte všetci.

      Odstrániť
  11. taktiež follow, síce prvýkrát. a veľmi sa teším.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Všetko zlé je na niečo dobré. U teba to platí tak isto lebo zmena priniesla aj oveľa krajší vzhľad stránky. A neboj, followerov získaš veľmi ľahko späť ;)
    Zas a znova ťa sledujem aj ja ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. aj mne sa stalo niečo podobné :((
    ináč pekný vzhľad blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com