Colours


Okamžite pustiť Grouplove - colours

Už dlhšiu dobu rozmýšľam nad sebou a nad mojím vzťahom k farbám. Máte tak krásne blogy, fotky plné farieb a rôznych bláznivých farebných kreácií. Je to všetko pekné (naozaj sa mi to páči), ale ja na to nie som. Nedokázala by som si obliecť v pohode oranžový svetrík a zelenú sukňu či podobnú "hovadinu". Ako pravdepodobne by ma nespálili slnečné lúče od odporu, ale cítila by som sa zle. 

Pohodlie, jemnosť, elegantnosť.

Asi tak by som dokázala charakterizovať v čom sa cítim najlepšie. Čierna, sivá, hnedá, krémová (až biela, ale!!! musím byť v kombinácii s niečim tmavým) a snažím sa dopĺňať šatník aj o iné farby (aha, červeno vínové "mini" šaty - so cool). Aj pri dnešných nákupoch - nemohla som si pomôcť a prečo by som mala pozerať a kupovať nejaké farby/druhy oblečenia len preto, že je to alebo že to bude v móde? Mala som niekedy také stavy - rýchlo si niečo kúp Frederik, lebo to chcú mať a budú mať všetci. Thank God, vyrástla som z toho. Jednoducho si oblečte to v čom sa cítite dobre vy. Ak sa cítite dobre vo výrazných farbách - pokojne choďte ako neónka, ak v tmavých tak sa pridajte ku mne a zubatej s kosou. Dôležité je pre mňa nie to ako farba/oblečenie vyzerá, ale čo z neho cítim... A hlavne ako sa v tom všetkom cítim ja.



Takže z dnešného "nákupu" mám dobrý pocit. Jeden starecký sveter, tričko s vreckom so zipsom, vínové "šaty" (ja naozaj neviem či sú to šaty, ale asi áno) a ešte jedno super peace triko (vpredu krátke nad bedrá, vzadu dlhé pod zadok). Teším sa, až v tom budem strašiť okolie. 


6 coments:

  1. Na tom, že sa ti nepáčia farebné veci nie je nič zlé :) Každý podľa svojho gusta ! Aj ja som bola taká donedávna a len nedávno sa vo mne prebudil vzťah k farbám, ale aj tak budem navždy mať radšej také farby ako si spomínala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pesnička super a tie pery tvoje!!!najs.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvelá pesnička :) páči sa mi čo si napísala, že " Dôležité je pre mňa nie to ako farba/oblečenie vyzerá, ale čo z neho cítim..." nádherná myšlienka :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com