H B-day mother

Nemala som nikdy v pláne vylepovať rodinné fotografie. No dnes chcem. 
Bože je tak skvelá! Moja najkrajšia, najlepšia, najúžasnejšia, najdokonalejšia, najšialenejšia, najspravodlivejšia. Moja moja moja moja moja. Moje staršie dokonalejšie vydanie malo dnes narodeniny. Nie nestarne, ostala na jednej vekovej hranici a počká kým ju ja dobehnem. 

V takýchto krásnych spoločných situáciách mi dôjde aká je pre mňa dôležitá a ako bez nej nedokážem existovať. Je to môj anjel strážny a nikdy by som ju za nič nevymenila. Maličká súkromná oslava v čokolatérii bola samozrejme ako ináč sladká. 



Na domov. Neviem vám poriadne povedať čo to tam je, niečo čili, čokoláda s pomarančom a zázvorom, s fialkou a levanduľou, s jogurtom a brusnicami, s marcipánom a vl. orechami, o5 s brusnicou a to jedno som si nezapamätala, ale už sa teším ako mi bude sladko. Skvelé čokoládové fondue s ovocím, piškótkami + presso s pomarančovým likérom a šľahačkou. - váhu si budeme strážiť v iný deň.





Všetkým prajem krásny deň!

4 coments:

  1. Ahoj :) Nominovala som ťa do Versatile Blogger Award :) Snáď ťa to poteší :)
    Pekný deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerá to tak, že máš dokonalú mamku :) (btw. idem si dať čokoládu :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tvoja maminka je aka zlatunka ňuňuňu
    a nominovala som ta na versitale blogger award
    http://denivevericka.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com