Help for friend

Skús niekomu pomôcť a ono sa ti to všetko vráti...

Včera som "absolvovala" jednu z najkrajších "pomocí" aké som kedy poskytla. Bolo mi skvele a všetko vyšlo tak ako malo - teda aspoň dúfam, ba ešte aj viac. Konečne mám zo seba dobrý pocit. 
Ešte dnes si môžem užívať privilégiá nedospelých ľudí (posledný deň) aj keď momentálne o žiadnych neviem. Zajtra to už bude iný masaker. Musím si začať deliť čas a zapísať celý HK diár poznámkami s kým kto kedy a kde. Prvýkrát mám želanie - byť šťastná v ten deň. Kto mi toto pokazí - zabijem...











Chcem len podotknúť, že nikto nebol obnažený, ani psychicky ohrozený.
- photo by Martina S.
(Fotky nie sú upravované)


16 coments:

  1. Nepovedala by som že len teraz budeš mať osemnásť :D Inak všetko najlepšie Ti prajem, veľa šťastia, zdravia, lásky a peňazí ktoré sa vždy zídu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super fotky :) a určite vyzeráš staršie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Martina S. vážně umí! Fotky jsou totiž naprosto dokonalý.
    Ať jsi šťastná nejen v ten velký den, ale pořád! :-*
    Giveaway... ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. si neuveriteľne krásna :-) super fotky! :-))


    someonedifferent-denise.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. úplne božské fotky ! nádhera ;) dodatočne všetko najlepšie :*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvělé fotky:) jsem tvá nová členka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne fotky, sledovala som ťa aj na starom blogu a inak to nebude ani na novom :)

    Kedže som tu nová a aj ja som sa rozhodla, že si vytvorím blog, ak budeš mať čas, tak si ho omrkni , každá podpora sa zíde ! :)

    Prajem krásne narodeniny oneskorene /z FB viem, že už boli /, dúfam, že v ten deň si bola šťastná ! :)

    Prajem pekný víkend,

    http://lamodetoujoursavecnous.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem vám veľmi pekne za krásne komentáre :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com