Live in the leather

"Oži v koži."

Ďalší z mojich obľúbených materiálov - koža. Používa sa odjakživa a bol to vlastne prvý materiál, kt. ľudia začali nosiť. Úplne v poriadku. Asi až na kožené nohavičky a ponožky nemám s ničím koženým problém a všetko vďačne vítam. Pred XY rokmi, keď ma odievalo moje staršie vydanie, som mala kožené (z pravej kože) biele nohavice. Dobre hlupaňa, nechcela som ich nosiť. Ale boli zvonové a biele....

Tentokrát som siahla po niečom môjmu srdcu bližšiemu. Čierne a úzke. Aj keď som mala pocit, že sa do nich asi nikdy nezmestím, stalo sa a dokonca sú mi v páse veľké! Ale to sú takmer všetky...

Kožené sako, kožené nohavice a moja sladká Friduča (kto nevie kto je Frida Kahlo -klik- okamžite google). Učesať som sa akosi zabudla, ale celkom mi to tak aj vyhovovalo tak som vlasy neriešila.
Nature je nature ....






Bolo mi do plaču keď som otočila ľavú topánku a vytiahla z odrážky kamienok zarytý až kdesi vo vnútri. Mali by sa o tie chodníky starať lepšie!


Nedalo mi to nedať si ich. Moje lásky.... Očividne vyzerá ako s chorobou, či načisto vyšinutá, ale mne sa to tak páči. Ako som už aj predtým písala, určite nie sú moje posledné a pridajú sa k nim aj ďalšie. S farbou si nechám pokojne poradiť. 


Aby ste videli rozdiel normálneho oka a šošovkového. Nie neuvažujem, že to takto budem nosiť, aj keď sa už moja myseľ pohrala s takouto myšlienkou. :)


Tí, ktorí nosíte šošovky (čočky) viete, že jednoducho by ste mali mať stále zo sebou (ja teda mám) puzdro na šošovky, pre neodkladné odloženie a očné kvapky. Za normálnych okolností, očné kvapky nepoužívam, ale ak cítim, že mám oči vysušené kvôli prostrediu (zafajčené prostredie v podniku) je dobré si sem tam kvapnúť do oka kvapky. A samozrejme aj zrkadielko - všetko to nosím v tejto krásnej taštičke, ktorú som dostala ako darček a veľmi pekne za ňu ďakujem. :)

V každom prípade ak ste rozmýšľali nad šošovkami alebo by ste ich chceli - neváhajte, odporúčam vám ich (samozrejme nie na každodenné nosenie). A ak máte nejaké otázky - Formspring


A na záver ešte jedna veľmi poetická a citová zmysluplná šošovková fotka.



11 coments:

  1. mam tak rada tvoje fotky! :-) krasneee..
    a nemáš aj iné farby šošoviek? ;-)

    abeilleslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá posledná fotka je úplne úžasná ! :-)
    A tie tmavé šošovky sa ti strašne hodia .

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super šošovky :) Aj keď nie som zas až taký fanušík čohokoľvek koženého /stačí mi bunda / musím uznať, že v tom vyzerá super a rozhodne to má niečo so seba ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyslovene nadhernej outfit..a ty kapky do oci si nemuzu vynachvalit :)
    http://jewerellytobuy.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. si jebateľná :) a mam v pi nech ma tu aj zablokujú za to :D :****

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie šošovky su užasne !! super fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jsi krásná:) A ty čočky vypadají dost zajímavě :D A máš bombovou pusu :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jsi nádherná, máš překrásný a dokonalý obličej. A ještě hezčí kouzelný očka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj prosím môžeš mi napísať kde si objednávala šošovky + farbu šošoviek? sú prekrásne a strašne veľmi ti pasujú !!!!

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com