Magic box

Je tak strašne obrovský!!! Vždy som snívala o kozmetickom kufríku, ale že dostanem kufrisko tak to mi nenapadlo. Tak to aj vyzerá. Na spodok si môžem poukladať hocičo a strašne veľa, čiže aj na cestovanie je úplne skvelý, pretože sa mi tam zmestí všetko. Teraz (keď ho používam len doma), si na "dno" ukladám, len žehličku (taktiež nová, môžete sa tešiť na nové vlasové kreácie - ak chcete) a nejaké mastičky na kožu a podobne. Nie som nejaký prieborník v dekoratívnej kozmetike, používam väčšinou tie isté prípravky a nejak si nezakladám ani na farebnosti. Idem si objednať ešte štetce (nech už mám aj tie poriadne) a časom možno pribudnú aj ostatné veci. :) Ak by ste sa na niečo chceli opýtať - pokojne napíšte čo chcete vedieť. 


Rúže - tie ktoré používam najčastejšie, ostatné mám niekde hodené mimo, pretože si myslím, že je zbytočné zaberať miesto nimi pre iné veci ;) 
Maskara, linky, kliešte - o5 si zakladám na jednoduchosti a kvalite. Nezvyknem si kupovať milión maskár a skúšať jednu od druhej. Príde mi to celkom zbytočné. Väčšinou si kupujem maskaru s veľkou kefkou, poprípade po odporúčaní (priznávam, že ja po účinnej reklame). Čo sa týka linky - jednoznačne u mňa vyhrávajú tekuté a so štetcom. Žiadna palička nič nič nič - celé zle. 
Hydratačný krém - Už dlhšiu dobu používam tento hydratačný krém od Loreál a som s ním spokojná. Pokožka sa mi na tvári vysušuje a on mi ju krásne hydratuje. Zatiaľ som za neho nenašla účinnú náhradu. 
Tiene - áno moja "pestrá a bohatá" paleta tieňov. Zomierajte. Naozaj mám v pláne ale začať si kupovať nejaké pekné odtiene, ale kedy to bude... 
Mihalnice - Áno, sú rôzne postrihané, pretože niekedy si dám mihalnice len na koniec oka a celkovo mám oči malé, takže celé mihalnice sú pre mňa priveľké. Vždy si ich musím pristrihnúť. 
Šošovky, očné kvapky, zuby - Môj tohtoročný darček od samej sebe šošovky. Sľubujem, že vám ich odfotím aj všetko pekne opíšem (ak budete mať záujem). Na začiatok stačí, že sú čierne a určite nie sú jediné, ktoré budem mať. No a zuby, jedny z mojich upírskych zúbkov. K tomu je tam pod šošovkami aj hmota na zuby... Nemyslím, že to potrebuje viac komentáru. 


Štetce, ceruzky - ceruzky na pery rôznych farieb. Podstatná je tam ceruzka na obočie, bez ktorej neprežijem. Jedna z najlepších a najkvalitnejších - Gosh. z jednej strany je ceruzka a z druhej kefka na prečesanie obočia. TOP! 
Palteky + líčka - Tekutá lícenka vapmire love (prišla som na jej skvelé využitie), jedna paletka je púder a hnedá a ružová lícenka. Druhá paletka sú očné tiene, ktoré si môžem v paletke meniť (3 kazety mám k tomu, ale používam len jednu kazetu kde sú telové hnedé a jemné farby).
Make-up, korektory - Tento make-up musím vychváliť do nebies! Je prirodzený, neurobí na tvári žiadnu masku ani nič podobné. Dobre kryje a je to presne odtieň mojej pleti. 
Korektory tam poriadne nevidno, ale najviac používam ten hneď vedľa make-upu (miss sporty antibacterial)   + mám tam ešte primer od Elfu pod očné tiene. 
Púdre - DC: maximálna spokojnosť. Navyše keď bol nový tak mal na sebe "čipku" čo bolo úplne nádherné. Určite keď ho vyničím, kúpim si ho opäť. Pod tým mám púder od Astoru Anti shine Mattitude. 
Bronzer, rozjasňovače, matný púder - Zmatňujúci a fixačný púder od essence - na začiatku som z neho bola očarená. Teraz už ani veľmi nie. Odporúčam ho ak máte lesklú pleť. Ja ak si ho dám trošku viac, začne mi to príšerne vysušovať pleť. Musíte odhadnúť aké množstvo je oukej ;) Rozjasňovače od elfu - veľmi dobrá vec, aj keď ich nepoužívam každý deň. Odporúčam. No a bronzer komentár asi tiež nepotrebuje. 



Kto to celé prečítal - gratulujem! Ak by ste sa naozaj chceli na niečo opýtať - pokojne mi napíšete či už do komentárov alebo mail. Ak by ste mi vedeli poradiť odkiaľ si mám objednať štetce (už som pre jedny rozhodnutá, ale nechám si poradiť veľmi rada), tak mi napíšte. 

11 coments:

  1. Teda to ale kufr!! :D Ale moc pěknej článek :) ten make-up si chci už dlouho pořídit.. :) tak do toho asi půjdu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak ten kufrisko ti závidím :D úplne perfektný je :)
    inak super článok, len by si mohla dávať kúsok väčšie fotky :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zabudla som ich zväčšiť :) Už som to napravila :)

      Odstrániť
  3. och aj ja už si musím kúpiť taký kufrík! :) super!
    štetce odporúčam z elfu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super článek, po takovém "kufru" koukám už dlouho, kde jsi ho sehnala? je perfektní! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéé, tak ten je skvělej! Taky by se mi nějakej takovej bodl, akorát, že já bych si v něm neudržela takovej pořádek, jako ty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásna zbierka! :-) a roztomilý kufríček :-))

    http://someonedifferent-denise.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wá super darček xD to keby som ja dostala...aká si poriadku milovná...xDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Také chci! Já scháním nějaký pěkný a pořád ne a ne sehnat ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. elf, elf, elf, elf... :) a ten kufrík je výborný, slint

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com