Suede

Opäť sa hýbem! Je to strašne zábavné! Začínam pomaly opäť blogovo existovať, pery sa mi hoja (nie na fotkách duck face nerobím narokom, momentálne teraz také naozaj sú) a tak sa pomaly chystám na jeden tutorial - teším sa. Našla som si po dlhom čase cestu k svojím modrým semišovým šatám. Ten materiál...mmmm hladkať hladkať hladkať. 

Začínam mať (už mám) vlasový deficit. Neviem čo s nimi. Neviem ako ich učesať... Špekulujem, ale stále je to na dve veci. Jednoducho musím počkať kým príde chuť a idea. Ako dospelú ma začala zaujímať autoškola a budúci týždeň si plánujem prvú jazdu. Celé okolie Slovenska vrátane celého Slovenska by nemalo vychádzať mimo bytových a domových priestorov. Pevne verím, že zo mňa nebude typická ženská vodička. Fail... Neznášam, keď po meste jazdia spomalené zdochnuté autoškoly.

V každom prípade je tu víkend, na ktorý som sa tešila. Pokojná hlava a myseľ. Začínam si vstupovať do svedomia a oficiálne si dávam predsavzatie - viacej sa Vám venovať. A už viem presne aj ako. V každom prípade, nech robíte čokoľvek, krásny piatok a ešte krajší víkend.


Najnovšie milujem svoj nový štetec na očnú linku. Dá sa ním nakresliť naozaj úplne všetko!
Keď ja sa tie nové štetce naozaj bojím ešte používať!





Pre Vás, Vás aj Vás.

5 coments:

  1. Už teraz sa teším na nový tutorial, a si fakt krásna :) podobný problém s vlasmi mám aj ja :-/

    pekný víkend aj pre teba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Ďakujem veľmi pekne. Musím ešte chvíľu počkať, teda aj vy a potom bude.

      Odstrániť
  2. S těmi vlasy ti úplně rozumím... Já je mám dlouhý odjakživa... Teď je mám momentálně po zadek... Hrozně se mi i dlouhý líbí, ale jelikož s nimi nic nedělám, nevím jak je učesat... Silně si pohrávám s myšlenkou že půjdu na mikádo nebo podkovu... I když se děsím ostříhat tak dlouhé vlasy... Na prvním gifu vypadáš hrozně hot, závidím ti to, jak jsi zajímavě krásná. :) A co se autoškoly týče... Nu, hned potom, co jsem dostala řidičák, dostala jsem i auto... A jezdila jak "prase", přítel se se mnou bál jezdit, neb jsem byla hodně neopatrná (taky mě nebavila moc pomalá jízda podle předpisů)... Tohle období trvalo asi jen půl roku, než jsem málem vjela pod vlak. :) Takže opatrně, někdy se takhle riskovat nevyplatí...

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow, si naozaj krásna :-) rada by som vedela ako docielim taký ten pohyblivý obrázok :-D keďže ja som počítačový antitalent :-)

    someonedifferent-denise.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com