Versatile Blogger Award


Je to veľmi milé takto nominovať niekoľko blogov a tým ich aspoň trochu zviditeľniť či len tak ukázať. 


Ďakujem za nomináciu:



Pokyny boli takéto:
 1, nominovať 15 blogerov, ktorých blogy vznikli nedávno
 2, informovať nominovaných o tom, že boli nominovaní
 3, prezradiť o sebe 7 rôznych informácii
 4, poďakovať tomu, kto nás nominoval
 5, pridať ikonku Versatile Blogger Award do svojho príspevku


Moje nominácie:

Ešte predtým musím však podotknúť, že to nie sú všetko nové blogy, 
sú to jednoducho blogy, ktoré mám rada. Čiže som prakticky nedodržala 1. podmienku.

15. Bohužiaľ s istých dôvodov nemôžem zverejniť jeho adresu, 
ale je to blog Maf. Kto chce ten si ho určite nájde ;) 


Niektoré dni som príliš lenivá na to, aby som sa večer kompletne odlíčila. 
Rada čítam knihy (fiction fiction hlavne).
Veľmi málo pijem, často som dehydratovaná a bolí ma hlava. (ako teraz)
Neznášam smrad z cigariet.
Veľmi veľa rozmýšľam a vďaka tomu si trápim svoju hlúpu hlavu. 
Na spanie potrebujem jeden veľký a jeden malý vankúš. 
Som najviac lenivá na svete.

4 coments:

  1. maf vraj menila názov a adresu,ale mne jej blog nejde stále :((

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem o všetkom. Mám s ňou veľmi dobrý vzťah. Ešte ho nezverejnila, ale na dobré sa čaká :)

      Odstrániť
  2. ooh, to je uplne najmilšie toto <3 dakujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeej dakujem ti naozaj krasne za nominaaciu :*

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com