...will as a primadona girl

Teší ma, že som sa ako DJ osvedčila. Dnes vám posielam narcistickú pesničku. :) Včera som si bola konečne po štetce - priznávam bojím sa ich vyskúšať a niektoré ani netuším ako správne využiť, ale poradím si nejako. Dostala som včera ako darček bibliu. Doslova - neuveriteľná kniha. Kronika módy - je tam všetko, história niekoľkých storočí, módny návrhári slovník, druhy všetkých možných trendov - jednoducho všetko. Neskutočná - Kristína Fox ďakujem! 

Pery mám už druhýkrát v priebehu 2 týždňov spálené, znecitlivené, zmrvené - jednoducho kompletne zničené. Chce sa mi priam plakať lebo pery sú jediné o čo som sa nikdy neprestala starať. Pani kožná doktorka má zo mňa ozaj veľkú radosť. Musím si odoprieť všetko okrem jelenieho loja a medu. Všetky rúže musím pekne zamknúť do kufra a nevyťahovať ich za žiadnu cenu. (Ešte som to nesplnila.)




Dnes ma čaká zjednotenie farby vlasov (dúfam, že už poslednýkrát) a následné vybláznenie sa na kamarátke. Držte palce nech som kreatívna a šikovná 
a nech sa nemusí hanbiť za to ako bude zmaľovaná a učesaná. :)







Čo by ste povedali na občasné príspevky z tejto knihy v mojom podaní? :)


6 coments:

  1. jak to děláš,že jsi tak nádherná? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taková úžasná sada štětců! Sice bych popravdě také nevěděla, na co přesně který je, ale je to božský! :-) A musím říct, že ty jsi opravdu nádherná. Stejně jako ta kniha o módě a Tvůj blog, narazila jsem na odkaz na facebooku a jsem za to moc ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Dúfam, že časom prídem na využitie každého štetca a ak nie tak si ho prispôsobím :)

      Odstrániť
  3. jsi neskutečně zajímavá a krásná. :) a myslím že i přesto že máš rty teď v takovém stavu jak píšeš, na fotkách vypadají krásně a šťavnatě (já osobně používám obyčejný balzám na rty častěji než rtěnky :))

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com