Archery

....alebo ako som sa hrala na huntera. 

Priznávam, že toto asi nie je úplne všedný a bežný blogový príspevok. Ale každého určite poteší keď si splní jeden mikro detský sen. V tomto prípade to bol sen môjho brata a ja som si to len vyskúšala. No nie poslednýkrát keďže táto záležitosť (luk, šípy, terče, všetky chrániče) sú bratove a mienim ho s tým otravovať a naťahovať si svoje zúbožené svalstvo. Asi nie moc bežné vidieť takto dievča, ale je to neskutočné! Verím, že nie každému sa môže strieľanie z luku zapáčiť, ale mne sa zapáčilo. 
Moje elfské sklony sa prejavili a pobehovala som tam s dôležitým úškrnom na tvári. 
Nie nechceli by ste to vidieť....


Moja najobľúbenejšia činnosť - vyťahovanie šípov. Behala som tam s tým dobré 2 hodiny a cítila sa ako Legolas z Lord of ring. Chcem len podotknúť, že ma teraz bolí sval na krku z toho ako som sa stále otáčala a načahovala sa po šípy. 




A toto sú moje prvé pokusy. Na prvýkrát celkom úspech že som sa trafila. + video - len škoda, že nevidno kam tie šípy došli, ale vidno to teda aspoň na fotke.

"toto o čo sa mi zachytilo"- je moja kryvá ruka v opačnom uhle... Ak som narovnala ruku potom mi po nej išla tetiva a tým pádom šíp neletel dobre. Len aby ste vedeli o čom ten hlas rozpráva. Ja viem, že Vás to naozaj všetkých zaujíma :D 


8 coments:

  1. Správná lukostřelkyně :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. JAKO SUPER ŽENA Z AKČNÍHO FILMU!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som to skúšala len 2x, ale je to fakt sranda ;'D
    inak super fotky ;) aj video.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To si sa musela zabaviť ! Teraz už len smelo na nejaký lukostrelecký kasting :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to je film, který si mi připoměla těmahle fotkama. :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com