Black or white

Aj môj dnešný outfit sa nesie v znamení jednoduchosti. Nemám rada "preplácané" veci, či príliš výrazné farby, aj keď si teraz zvykám na bielu a snažím sa. Konečne som našla koženku, ktorá mi sedí dĺžkovo na rukách, chrbte a páse. Jemne elegantná, ktorú môžete nosiť aj ako "buran". Naozaj už teraz ju milujem a viem, že tak ako nosím koženkový kabát budem nosiť aj ju. (Orsay)
Šaty sú z H&M. Strih je v celku divný a preto som ich takto jednoducho zviazala stuhou, vytvoril sa krásny strih šiat a boli pohodlné skvelé. Tentokrát som miesto siloniek zvolila samodržky (silónkové nadnadkolienky/podväzky). Ani neviem ako mi napadlo obliecť si jednu takú a jednu takú. Zapáčilo sa mi to a aj napriek varovaniu, že toto mesto nie je pripravené na dvojfarebné silonky som sa vykročila naprieč svetu. Priznávam za 30 minút chôdze som sa neraz zasmiala na milých pohľadoch 
ľudí, ktorí si prezerali moje nohy a nechápali. Nemyslím, že to bolo niečo 
maximálne extravagantné, skôr jemné spríjemnenie dojmu.






Celkom by sa mi páčilo, keby všetky ženy na celom svete si dali počas dňa boja proti rasizmu takéto silónky a ukázali, že nemajú problém s inými rasami. Veď keď sa nosia po celom svete narcisy, gombíky a stužky, tak prečo nie? 






4 coments:

  1. tie podkolienky sú úplne skvelé :).. aj ja som sa mala chuť smiať keď som mala červený rúž, alebo niečo podobné "extravagantné" na tých pohľadoch :-D nechápem prečo by ľudia mali byť taký "nudný" a nosiť len to čo si hneď vytiahnem zo skrine, čiže obyč. tričko, dáke rifle a tenisky a môžem ísť.. ja nevravím, že takto aj ja niekedy nejdem niekam ale každý deň?! :)
    abeilleslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com