Brown lashes

Takže čo? Dnes som si povedala, že aj napriek mojej nepriaznivej pokožke a celkovému vypatlanému výrazu (opäť ležím doma a začala som sa najnovšie kamarátiť s antibiotikami - áno žijem životom za 4 stenami!) sa s vami podelim o video. Neviem ani čo som ním chcela povedať. Ďalší z mojich veľmi jednoduchých make-upou s použitím umelých mihalníc. Tieto mihalnice sa mi obzvlášť páčia, pretože majú netradičný tvar a navyše sú hnedé. Z pravidla som verná mihalniciam od essence, ale kupujem si mihalnice aj z vlasovky. Dokonca som začala uvažovať nad tým, že si v lete nechám mihalnice spraviť.





Tak a tu máte moju ďalšiu verejnú potupu. Vždy si poviem - keď už nič tak sa aspoň zasmejete na mojich faces. ;) Naozaj veľmi jednoduchý a ľahký look. Ak by ste mali nejaké otázky, pokojne píšte - formspring




Pre Vás, Vás aj Vás.


4 coments:

  1. Úžasný fotky, animace a video:D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hnede mihalnicee ti velmi pristanu tie videjka su uzasneee :)) prajeme skore uzdravenie ;) Marry&Missy

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com