Gray dress

Zomierajte všetci, outfit post. Ja... áno smejte sa. Nemám čo ukázať, ale tieto "vesnické" (ako ich ja volám) šaty sú skvelé. Kúpila som si ich z jedného prostého dôvodu - svadba. Nemala som ich na sebe veľakrát, lebo pravdou je, že ich poriadne ani nemám kam nosiť, ale keďže teraz mám pred sebou 2 týždne parádenia sa a nosenia opätkov, nedbám a vyťahujem zo skrine šaty a sukne.

Dokonca som sa namaľovala a použila som tiene aj na seba, nie len na druhých. Vlasy som si pôvodne chcela zopnúť hore a pokúsiť sa o nejakú milú mašličku, ale po prebudení som prišla na to, že včerajšie kučery sa rozpadli do celkom vydareného stavu, tak som ich nechala tak. 





Pančušky - moja utópia! Jedny mi vydržia asi tak raz! Tieto silonky ma veľmi milo prekvapili, kúpila som si ich z haluze už len preto, lebo mali napísané "mit Aloe vera", neviem čo som čakala, ale to, že budú voňať a budú jemnučké vážne nie. Milo prekvapili a dokonca mi vydržali a nepatria do kategórie jednorázové. Navyše aj keď som ich zatiahla tak sa s nimi nič nestalo. 




Je mi dosť vtipne. Vyzerám byť taká maličká na tých fotkách. A verte či neverte krpatá si pripadám asi len pri jednom človeku (Zippy zdravím!), predsa 177 cm je 177... Celá som nejaká útla na tých fotkách - no skutočnosti sa to nejako nerovná, myslím si. V každom prípade som sa cítila v šatách roztomilo a určite nie sú posledné, ktoré vytiahnem v týchto dňoch a kašlem na počasie. 





9 coments:

  1. šaty sú skvelé, ty si skvelá.:)
    kiež by som ja zohnala silonky, ktoré mi vydržia dlhšie ako raz :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj ahoj,
    no ty jse princezna nejvetsi! SATY TI UPLNE NEJVIC SLUSI! :-)*
    JSME TVE NOVE FANYNKY z http://handbagforladies.blogspot.com/
    budeme rada kdyz taky mrknes a pridas se udelas nam ti mvelkou radost! ..jinak s puncochacema to mame stejne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wooow you look amazing <3

    Wanna follow each other? Regards!

    FashionSpot.ro

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fajn super tu vyzeras a hodia sa ti taketo outfity :)))
    ale prosim ta mozes mi povedat ci mas pod tymi samodrzkami este jedny silonky ??? :-O podla tej fotky by som tak povedala :D

    AndreaZ

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. Nie pod samodržkami nemám žiadne silonky, to je len taká farba fotky :)

      Odstrániť
    2. sa mi zdalo lebo ja som si raz dala samodrzky na silonky a vobec mi nedrzali a stale padali :D odvtedy viem ze samodrzky sa daju nosit iba pod klasickymi silonkami :DDD

      AndreaZ

      Odstrániť
    3. To naozaj? Ja som tento problém nikdy nemala a ani som sa s tým ešte nestretla. Tak potom väčšinou sa používajú na samodržky podväzky :)

      Odstrániť
    4. hej tiez mi to potom poradila kamoska nech skusim podvazkove a nosila som ich aj dost (skoro cele leto) dokym mi kamos nepovedal ze mi vidno otlacky tych klipsni pod suknami- ja krava som nosila priliz tesne sukne k tym podvazkom :D tak preto teraz radsej iba samodrzky a na to este jedny klasicke silonky :D:D:D

      AndreaZ

      Odstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com