Live a dream

Mám si chuť vypichnúť mixérom oči. Za celý víkend som nebola schopná odfotiť ani jednu fotku. 
Môj spoznávaní výlet sa vďaka nepriaznivému počasiu zmenil na obžerstvo a lenivosť. Foťák ostal celý čas v taške a nakoniec keď som ho chcela nájsť netušila som kde je. Takže sa mi nepodarilo odfotiť absolútne nič. 

Teraz Vám môžem poskytnúť dve fotky z fotenia. O dojmoch, pojmoch a mojich vnútorných eufóriách sa s Vami podelím určite neskôr, keď budem mať viac fotiek. Tieto sú len také a keďže fotenie prebehlo len dnes - bude to ešte chvíľu trvať, tak strpenie prosím. 

Som nadšená z USA shortiek. Ani neviem prečo, ale chcela som ich. Skôr sa mi páčia motívy Union Jack, ale tieto sa mi jednoducho "zaľúbili". V každom prípade, som rada, že sú aj z predu aj zo zadu "vlajkoidné".  A navyše je to jedna z málo vecí v mojom šatníku, ktorá má na seba toľko farieb. 
- Ako sa vám páčia takéto motívy na oblečení?



Martina Nemčeková photography, Nitra


4 coments:

  1. Odpovede
    1. Ani si nevieš predstaviť, ako ma štve, že sme sa nestretli, ale naozaj na to nebol čas - všetko išlo rýchlo a mala som ešte aj povinnosti + to cestovanie... Ale nabudúce sľubujem, že to len tak nenechám! :) :*

      Odstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com