Mint shadow

Dnes len veľmi jednoduchý príspevok o jednoduchom líčení. Kúpila som si mentolové tiene. Musela som si ich najprv vyskúšať niekoľkokrát (tester), aby som sa uistila, že naozaj nevyzerajú hrozne a kúpila som si ich. Budem ich používať miesto bielej na rozjasňovanie, biela príliš bije do očí a navyše podľa mňa nikdy biela nie je biela. Ak potrebujem bielu, použijem ceruzku. V každom prípade, tento tieň ma prekvapil. Príjemná pigmentácia (nie výrazná, čo sa tentokrát hodí) a dlho trvácny. Skombinovala som ho spolu so svetlo tehlovo-béžovým tieňom (naozaj neviem opisovať farby) no a samozrejme linka z čierneho tieňa. Pre kompletný look stačí dať čiernu linku aj spodnú dolnú linku (ale nie na celú dĺžku oka). hnedý bronzer a svetlý rúž. Ja som si dala k svetlému nude rúžu hnedú ceruzku, takže duck face za každých okolností. 



 


- potmehúcky úsmev... jednoducho privierať malé oči je v skutku zábavné



4 coments:

  1. no aka krasna si :) a t a prva foto je brutal angelina

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc ti to na vsech fotkach slusi, jses princezna a liceni se ti moc a moc povedlo :-)*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiene sú super :) Pristane ti to a vlasy ♥

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com