Must love milkshake

Jedno z verejných tajomstiev o mojej osobe je to, že som závislá na pomáde. Najradšej mám obyčajný jelení loj a budem si stále stáť za svojím, že nič lepšie na pery niet! Ak naozaj nechcete mať pery popraskané alebo zničené a nechcete používať nič s pigmentom či vôňou - jelení loj je pre Vás!

Používam ho už roky - sem tam to prestriedam, ale nakoniec sa vždy vrátim k nemu. Tentokrát som skúsila aj niečo iné. Jelení loj je vždy jednotka a nosím ho stále zo sebou, no je tu aj strawberries & milkshake glossy lip balm. - Krásne vyzerajúci, s dokonalou konzistenciou a vôňou balzám. Mám ho doma už dlhšie, ale kvôli problémom, ktoré som mala s perami som ho nemohla používať (vlastne vôbec nič okrem jel. loju - všetko ostatné som mala zakázané). Dnes mi padol tento balzám úplne vhod. 

Ak ste aj vy milovníčky takýchto roztomilých príjemných a krásnych vecičiek 
tak si ho môžete zakúpiť na tejto stránke. Ak by Vám nevyhovovalo jahodové vydanie, 
nájdete ich tam viac a úžasné. Ja si ešte určite objednám  ďalšie.

Jemné líčenie ladené s líčkami do rúžova + jemne ružové pery. Jemnosť a jednoduchosť sama o sebe. 
Niečo veľmi podobné, akurát trošku menej odfláknuté mám pre vás pripravené ako tutorial - môže byť?







4 coments:

  1. Balzam vyzerá naozaj super(tá príchuť ♥), mám najradšej také svetlé odtiene na perách, like :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sluší ti to :)
    budu ráda když navštívíš muj blog:)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com