Primadona girl tutorial

Keď som prvýkrát počula tú pesničku a videla ten klip, povedala som si, že si to jednoducho musím vyskúšať. Fajn priznávam, že výsledok nie je taký skvelý a ani nemám tak neuveriteľné vlasy ako Marina, ale snažila som sa. Najviac sa mi rátalo srdiečko, ktoré si určite dám aj len tak. :) 

Príspevok je na rozbalovanie pretože som sa trošku utrhla z reťaze a je tu toho viac. 





Tak video - nech sa páči.

Chcela by som ešte povedať, že miesto mihalníc môžete čiarky len nakresliť, ale ja som chcela použiť mihalnice, ktoré som rozstrihala a pristrihla aj dĺžku. Naozaj si začínam obľubovať aj ružovunké pery ako cukrová vata, no top je u mňa stále červená! (na perách).
Ešte si dovolím ospravedlniť samú seba, za zodreté čelo, pokojne to berte ako zlatú hviezdu na čele....








A zase sa hýbem...







a nakoniec....
Pre Vás, Vás aj Vás.


2 coments:

  1. Wau, vyzerá to strašne super !! Keď pominie moja maturita /už len 3 dni !!!/ tak sa určite aj ja pustím do nejakých podobných aktivít ! Chválim ťa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj frederika :D zdraví ťa Frederika :D:D vyzeraš super!:)
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.com/ giveaway:)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com