Twinkle twinkle old shoes

Dočkala som sa! Návrat z nebies. Moje najobľúbenejšie topánky po jemnej rehabilitácii. 
Viem, že to nie je žiadna sláva, ale aspoň vidíte, že aj také nešikovné monštrum ako som ja dokáže niečo také. Bolo to úžasné sypať na to krásne trblietky, zmiešať ich a dostať takú krásnu maličkú dúhu. 
Priznávam že som s nimi skákala po izbe a predstavovala si, že jazdím v nich po dúhe na jednorožcoch, ale to bolo len chvíľkové.... uvidíme, ako sa budem cítiť keď si ich obujem. A hlavne koľkokrát si ich obujem - typujem tak raz alebo dvakrát, viac asi nie. :) Ale aj tak stálo tých 10 min. zábavy a smiechu zato!


Najlepšie je na tom to, že nepotrebujete nič extra. Všetky veci som mala doma a trvalo to naozaj len chvíľu.  Na záver je potrebné ešte trblietky zafixovať, fixátorom (dostať ho v papiernictve), 
alebo klasickým lakom na vlasy. 









A to je príbeh mojich starých topánok, ktoré sa ocitli už dvakrát v koši. 
Pripájam skvelý a lepší tutorial ako ten môj ;) 


6 coments:

  1. Tak to vypadá dost luxusně, super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Po vysušení lepidla vyzerajú ešte lepšie! :) Teším sa na outfit s nimi.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, super! Tohle bych někdy chtěla udělat s balerínkama :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fu ty si šikulka :) Vyzeraju super :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com