Young, wild and free

Presne ako nadpis - tak som sa cítila!!!!!
To je tak skvelý pocit! Verím tomu, že teraz budu so mnou všetci, čo šoférujú súhlasiť. TOP!

Aby ste boli v obraze. Dnes som mala prvú jazdu. Dobre, čakala som, že sa hodinu pomotám na cvíčisku, čo to tam zhodím, niekoho zrazím a pol hodinu budem kričať na ňu, že nechcem ísť mimo či do mesta. Nestalo sa tak. Na cvíčisku som bola asi 5 minút, hneď mimo mesta sme Tatry, krásna rovná cesta, 3,4,5 - 90. na parkovisku spojka brzda brzda spojka spojka brzda ručná... Všetko!
Nas5 do mesta, kruhový, križovatky, semafóry, zákruty, retardéry zaparkujem pred bytovkou vedľa auta (seriózny strach lebo som nechcela ísť žiadnemu susedovi zvoniť, že som mu pokrivila káru) a domov. 


Dafak!!! Som vo vytržení. Nikdy naozaj nikdy by som nepovedala, že šoférovanie mi takto vylepší, náladu a zatiaľ aj deň. Som žena, takže aj moja reakcia po zhodnotení inštruktorky bola ženská. Domov som brala schody po troch, hodila som rybičku na mamku hneď som kričala od radosti a všetko rozprávala neuveriteľne rýchlo. Viem, že to preháňam a bola to len prvá jazda, predpokladám, že v piatok na druhej sa rozplačem, ale cítim sa ako pán! Oprava - panka! 

Všetci hajzli, čo sa mi smiali môžu ísť niekam pretože pokojne mohli ležať na stred cesty!


Zázračná vec. Keď vás ľudia sklamú, zrania, zničia - jazda všetko napraví. Nič nič nič, hlava prázdna idete si. Nepovedala by som, že auto mi pomôže zmieriť sa s tým čo ma teraz čaká, čo sa mi deje a čo robia ľudia. Maximálne som prekvapila samú seba, som potešená a trošku viac si dôverujem. 
Najlepšie dnešné pocity!

Choďte off, vonku je krásne, voľný deň a šoférom pa!


Takto som pozerala na križovatku! Čus!



2 coments:

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com