Plans

A znova sa hýbem... Príde mi to také milé keď sa tie fotky hýbu (viac sa mi páčia samozrejme fotky iných ľudí, lebo Frederika nevie čo má robiť počas dvoch sekúnd :D). O5 som mala odmlku, pretože som bola chorá a potom som kompletne prišla o hlas - nebudem vám vešať na nos to ako som chodila v horúcich dňoch s hrubým šálom na krku alebo koľko veľa a ako silno kašľem. Stačí celkom že sa dávam teraz už do poriadku a je to na dobre ceste. - Mám radosť!



Čaká ma nezvyčajný víkend, na ktorý sa veľmi teším. Ho hooooo! 
Budem sa snažiť všetko ako tak zdokumentovať a dúfam, že mi to aj všetko vyjde. Času asi veľa nebude, ale tak nejako si ho budem musieť nájsť. V každom prípade, pekne si zo sebou beriem zošity a budem sa musieť učiť. Dúfam, že mi dokopy 8 hodín vlakom bude na to stačiť - ak nie, mám problém, teda budem ho mať. Trnava - Nitra - Nitra - Trnava.... Volajte, kričte ak ma chcete zastihnúť.






V každom prípade, dúfam, že víkend bude plný plných a krásnych plných plných fantastických (plných) vecí a ja budem nadšená tak ako som teraz znechutená z toho, že mi je zle.

Chcela by som vás poprosiť ešte o takú drobnosť - zahlasujte za mňa prosím v súťaži :) 

Budúci týždeň tam dám lepšiu fotku, len si musím počkať, 
ale ďakujem za každý hlas a poprípade každé zdieľanie. :*






8 coments:

  1. Prekrásna si , naozaj !!! :) Prajem ti naplno prežitý víkend, a samozrejme nech si čo najskôr v poriadku:) a hlasujem !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasne vlasy, outfit a tie videjka su naozaj podarene :) + mas nas hlas :)

    Marry&Missy - jungleoflipstick.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com