Bobs? Really?!

Konečne som bola na niečo užitočná - vyrobila som si vlastné tričko! Milujem ho doslova, je veľké, zmestí sa doň ešte ďalšia osoba a navyše je moje a potrhané. Sama som sa nevedela rozhodnúť aký nápis mám príslušný dať. Chcela som dať jednu hlášku zo seriálu HIMYM, ale bolo to dlhé tak som sa rozhodla pre to, čo si bežne hovorím keď sa vidím v zrkadle. Určite si takýchto tričiek vyrobím ešte viac, len musím nájsť príslušné tričko, ktoré bude zodpovedať mojím prianiam. Nateraz toľko...




Nové božské boty. Na fotke nevyzerajú také vysoké aké naozaj sú. Chodí sa v nich perfektne, neodierajú nebolia nič a ja opätky nezvyknem nosiť takže je to len a len chválu na nich môžem povedať.


Počasie sa umúdrilo až na konci dňa tak aspoň takto dve.



A ešte niekoľko fotiek z tabletu. Viditeľné kruhy pod očami nie sú vďaka nepodarenému make-upu alebo vďaka tomu, že ma v robote zdierali, ale kvôli nedostatku spánku - prečo na neho nemám čas?






7 coments:

  1. Super tričko si šikovná ! A topánky su krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé tričko ! A botičky sú takisto mňam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a co to znamena? To Bobs, lebo asi nechapem kontext, hoci HIMYM poznam :-D Kebyze to bolo 'Boobs', tak je mi to cele jasne, ale Bobs... hm? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som Boba čiže Bobs - moje "meno" :D :) A presne som si tam chcela dať hlášku - Ted, seriously boobs! :D

      Odstrániť
  4. dobre že si nedala 2x O :D lebo boobs by malo už iny zmysel:D:D
    super!:)
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mna tiez zvykli tlacit vsetky opatky ale potom som dosla na trik ze musim mat vzdy v opatkoch oblecene silonky a ten tenky kusok latky dokaze to ze aj tie najnepohodlnejsie opatky su zrazu pohodlne a daju sa nosit :))) sice to je na nic v lete ked je 30 stupnov ale teraz sa to uz da bez problemov vydrzat cely den v silonkach :)))

    AndreaZ

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com