Long hair?

Vlasy vlasy vlasy,
sú korunou krásy.

Neznášam vetu, ktorú mi stále hovorí moje staršie vydanie: Odkedy máš prefarbené vlasy na hnedé, nerastú ti, máš ich krátke. A čo je v mojej hlave? - WTF? Veď som také dlhé vlasy, ako mám teraz nemala od 8 rokov. Kde sme? Samozrejme aj ja mám pocit, že svetlé vlasy pôsobili dlhšie. 

Vždy som chcela dlhé vlasy. Bože, kde sú tie časy, keď som mala vlasy po zadok a mama mi ich každý deň zapletala, aby som ich nemala pouzlené. Kde sú tie časy, keď mi teta musela dať tequillu (pozdravujem), aby som vydržala 2 hodinové vyčesávanie 2 žuvačiek z vlasov. Kde sú tie časy, keď mi vlasy schli 24 hodín a aj tak boli stále mokré? Kde sú tie časy, keď som išla na prvé sv. prijímanie a mala som krásne lokne ako princezná. Kde sú? Poviem Vám... Všetko skončilo jedným školským maškarným plesom, kde som prezentovala neprispôsobivú menšinu obyvateľstva v dávnejších dobách. Fajn, moje vlasy neboli zvyknuté tupírovať sa, no to som nevedela, že na druhý deň bez toho, aby som dala aspoň pokus o rozčesanie a starostlivosť o vlasy, dala som ich do copu a pekne som sa celý deň máčala v bazénoch. Potom bola už len tma a z mojich vlasov po zadok boli vlasy nad plecia. Temnota a smútok....

Človek sa učí na vlastných chybách a teraz sa o vlasy príkladne starám. Mám už dostatok rokov na to, aby som vedela, čo na ne platí, čo je pre ne dobré a čo nie. Samozrejme, vždy si nechám rada poradiť, lebo sa necítim natoľko vzdelaná, aby som radila v tejto oblasti iným ľuďom. Dokonca som aj skrotila svoje "popálené" vlasy a majú ako tak prijateľnú štruktúru a hustotu. 

Príjemný pocit, keď viem, že sa mi do copu zmestia všetky vlasy, netrápi ma žiadna nadpriemerná ofina či dostatočne nevyžehlené vlasy. Keď som pritom... Čo sa týka žehličky - obmedzujem ju, len veľmi málo si vlasy žehlím, keď už tak si ich pomocou žehličky zvlním, pretože s mojimi prirodzenými vlnami vyzerajú vlasy ako z drôtu. Takže dnes? - Povinne venovať aspoň 5 minút starostlivosti o vlasy (či už dôkladné prečesanie, podstrihnutie, zábal alebo jednoduchá úprava). Ja sa do toho idem pustiť hneď. A čo mám najradšej? Keď moje vlasy krásne voňajú. :) Krásny víkend všem! 








7 coments:

  1. no ja by som tvoje vlasy brala hneď a s radosťou! :-))
    abeilleslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherné máš tie vlasy ! podľa mňa aj dosť dlhé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. závidím ti tvoje krásné DLOUHÉ vlasy! ..já mam vlasy hnusný a vůbec mi nerostou..nevim proc ..:-(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne máš vlasy a dlhééé ! :) Podobná skúsenosť sa stala aj mne - z dlhých zdravých vlasov mi ostala helma s ofinou ako to ja volám - ostrihaná "na opicu" (chcela som totiž mať vlasy "do postupna" lebo to vtedy bolo strašne módne ! Zverila som sa naj kamoške a dopadlo to tak ,že mi ostali 4 dlhé vlasy a ostatok ani nekomentujem , veru učíme sa na vlastných chybách ! :D teraz mám vlasy dlhé a vcelku zdravé, ale už prichádzam do fázy kedy mi idú na nervy a neviem čo s nimi, takže ak máš nejaké tipy na výrobky pre starostlivosť o vlasy sem s nimi ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bobs, máš nádherné vlasy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. máš krásne vlasy :)
    pamätám si, keď som bola malá a museli mi z vlasov vyčesávať aj žuvačku alebo aj hrebeň, ktorý mi tam sesternica nejakým spôsobom zamotala :DDD
    a neviem prečo, ale mne sa vždy zdalo, že svetlé vlasy pôsobia dlhšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahojky!
    Pojď na GIVEAWAY!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/06/giveaway-i.html

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com