Look me in the eyes

Chcem Vám dnes ukázať "moje oči". Nejde ani tak o moje nedovivinuté zakrivenie tvaru očí, či moje skutočné oči, ide o šošovky (čočky). Vždy som chcela čočky a až pred niekoľkými mesiacmi som sa rozhodla si konečne jedny kúpiť. Hneď som si povedala, že neskončím pri jedných, a teda, že to nie sú moje posledné. No a nenechalo to na seba dlho čakať. Rozhodovala som sa medzi viacerými farbami a po netradičných čiernych šošovkách som zvolila modré. Bála som sa, ako to bude s prekrytím mojej farby (oči mám hnedé, niekedy hnedo-zelené). Kúpila som veľmi dobre! Ako môžete vidieť na fotkách, oči sú prekryté, ale samozrejme je to iné ako keby som mala vlastné oči modré. Popravde, ani samu seba nepoznám aj keď nie je to až taká veľká zmena, no príjemné osvieženie. 

O šošovky sa treba starať. Nie je to nič náročné, nič katastrofálne. Na každý pár šošoviek potrebujete obal (dnes je možné dostať rôzne druhy či farebné alebo rôzne tvary i puzdra na cestovanie - veľmi praktické), roztok, nešikovnejší alebo tí čo sa boja aj "pinzetu" na šošovky a očné kvapky. Roztok v puzdre treba meniť po každom použití šošoviek, aby boli vždy v čistom a aby sa mohli prečistiť. Očné kvapky slúžia na zvlhčovanie očí (nie sú nutnosťou) hlavne keď ste v zafajčenom priestore alebo ak máte šošovky dlhšiu dobu či majú vaše oči tendenciu vysušovať sa. 

Ja osobne nosím vždy so sebou (ak mám šošovky) vždy kapsičku spolu so zrkadielkom, očnými kvapkami a čistým puzdrom s roztokom. Nikdy neviete kedy je potrebné si šošovky dať dole alebo si ináč oči ošetriť. 

Nezvyknem sa líčiť nejako vo veľkom, takže určite keď si spravím nejaký poriadny make-up tak to vyskúšam aj so šošovkami, nech vidím ako to bude vyzerať. Ak niekto z Vás rozmýšľal o kúpe šošoviek (ak sa chcete rozhodnúť pre dioptrické kontaktné šošovky, poraďte sa so svojím očným lekárom), neváhajte a skúste ich. Ak by ste niečo chceli - pýtajte sa na formspringu. 










3 coments:

  1. Taky jsem si nedávno konečně pořídila čočky, nemohla jsem se k tomu dlouhou dobu dokopat. Já mám ale dioptrické, čiré. Zatím mi dělá hodně problémy je nandat/vyndat, naposled jsem je vyndavala 50 minut :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja som s tým chvala bohu nemala problémy a bez väčších problémov si ich viem dať aj vybrať. :)

      Odstrániť
  2. Ja nosím dioptrické šošovky už asi 3 roky a som veľmi spokojná :) Rozmýšľam aj nad nejakými farebnými pre zmenu :D

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com