News

Niekoľko vecí, ktoré som si kúpila o5 nič prevratného, jediné čo je na mňa zvláštne sú vínové nohavice (dúfam, že ich oblečiem viac ako jedenkrát, aj keď pri takýchto teplotách ich ešte nemienim vytiahnuť zo šatníku). Konečne som si kúpila fix na pery a rovno 2. Jedna fixa je tmavo fialová (cítim sa ako keby som mala hroznom ofarbené pery) a druhá je veľmi podobná prirodzenej farbe mojich pier. Niečo medzi oranžovou a ružovo-červenou. Fixy vám môžem odporučiť, ale po každom nanesení keď počkáte kým zaschne by ste mali pery hydratovať, aby neboli suché, pretože fixy pery vysušujú. 
Na leto som si taktiež kúpila trblietavé laky na nechty, ktoré sú ako stvorené na krásne letné počasie či už ich použijete samostatne alebo na nejaký farebný lak. Taktiež som sa o5 vrátila k maskare, ktorú som používala dlho a potom som postupne kupovala novinky (mladšie vydanie tejto špirály). No teraz som sa rozhodla vrátiť sa k nej a kúpila som si aj gélovú špirálu na oči a obočie. 
Ak by ste chceli vedieť niečo viac o niečom, pokojne napíšte. Krásny slnečný deň prajem...













2 coments:

  1. Pekné vecičky si si zaobstarala :)Prosím ťa odkiaľ sú tie slnečné okuliare? Takýto štýl chcem :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com