Oh I swear to you, I´ll be there for you

Nepovedala by som, že toto je post hodný Vašej pozornosti. Avšak nejako musím oddialiť čas učenia. Áno stále je to mučenie a premáhanie vlastných síl. Nerobím nič (teda sem tam sa aj posnažím). Moja snaha spočíva v kalkuláciách známok či vymeškaných dní. Dopredu si všetko treba naplánovať. Tak len tak niekoľko fotiek, väčšinou z môjho výkonného (úvodzovky hore i dole) telefónu. 
Po dlhých a náročných výpočtoch viem, že ešte 7 dní a mala by som byť zahojená - dúfajme, že to tak bude aj naozaj. Ďakujem vám veľmi pekne za povzbudivé slová a priania - to šťastia som potrebovala a ešte ho aj potrebujem, tak mi ho prajte znova a držte palce. 





U nás taká obyčaj, ruženec mi požičaj. 


Áno fotím si moje konzumované jedlá. Keď jednoducho hroznový cukor si to zaslúži (upozornenie: nikdy si nekupujte čokoládový hroznový cukor, na jedlo by sa nemalo hovoriť fuj a zvlášť nie na sladké - ale fuj), jogurtik s čokoládovými hviezdičkami a srdiečkami je roztomilý a M&Ms sú proste M&Ms! Majú skvelú reklamu (po poľsky, ale dá sa tomu rozumieť, v prípade totálneho zlyhania pri prekladaní ma kontaktujte) a keď ju pochopíte tak je neskutočná a človek sa na nej zabaví zakaždým. TU JE. No a nakoniec na ubolenú dušu je vždy dobrý teplý nápoj. 











0 coments:

Zverejnenie komentára

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com