Out of order

Dobre, teraz budem dýchať, zatvorím oči a motivačne si poviem, že to zvládnem. 
"Zvládnem to."
Prakticky mám necelé dva týždne na to, aby som dokázala nemožné a vykresala zo seba človeka hodného sveta, potrebujem sa sústrediť a vydať zo seba aspoň niečo, čo sa týka školy, keďže je tu obdobie uzatvárania známok a ja som tak povediac mimo. Cítim sa na prasknutie a môj psychický stav ma nabáda k tomu, aby som jedla ešte viac. Hľadám silu v cvičení, ale depresia sa snaží všetok dobrý príval energie zastaviť. Musím jednoducho začať makať, nebudem Vás otravovať. Teda v sobotu sa chystám na "Gutbaj party" tak možno niečo pridám, ináč sa musím prinútiť k ostatným veciam. Zaželajte mi veľa šťastia....


7 coments:

  1. to zvládneš a fotka je krásná :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak veľa šťastia :)
    inak krásna fotka :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dáš to! :-) fotka supeeer tiež..
    abeilleslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadáš úžasně♥ Chtěla bych mít tvojí postavu.. :/ A hodně štěstí,zvládneš to :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com