Snaps and fun


Tak a niekoľko zábavných fotiek. S "pánom" fotografom sme strávili niekoľko zábavných chvíľ a nie je to žiadne profi alebo niečo, šlo skôr o "potrebu". Ja nie som nič, ale je to naozaj zábava. 

Niekoľko fotiek v "rozbaľovaní", tak ak chcete popozerajte a napíšte svoj názor. 









A to už som sa smiala...













Mám pocit, že zverejniteľnejšie fotky nie sú, ale to sme my dvaja... Btw, ja fotím ešte lepšie :D 










10 coments:

  1. ta dvojhlava je dokonala!!!!! :) ale uplne najviac!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. ďakujeme veľmi pekne :) A v prvom rade chcem upozorniť pre všetky budúce špekulácie, že je to iba kamarát :)

      Odstrániť
  3. pekne fotky ale nerozumniem textu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V celom tom sú napísané 3 vety o tom, že to nebolo profesionálne fotenie, skôr len niečo pre zábavu. Asi tak v skratke a ďakujem.

      Odstrániť
  4. Skvělé fotky! :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com