Ako vyzerala Afrodita?

Ráno, keď som si rozpustila vlasy, jemne som sa zasmiala, pretože som mala vlasy ako z gréckych báji. Dobre možno také nie sú, ale mne také naozaj prišli. Hneď som si spomenula na Falbalu (film Asterix a Obelix), Afroditu a všetky tieto veci. Nakoniec som prišla nato, že si neviem ani Afroditu vykresliť. Vraj bola najkrajšia, bohyňa krásy a kde je? Naozaj nie sú nikde záznamy z povestných bájí ako táto kráska vyzerala? V každom prípade, teraz by sa zišli do týchto skvelých horúčav šaty ako nosili Gréci. Voľné, vzdušné, krásne.... rozmýšľam že vezmem z postele bielu plachtu. 





4 coments:

  1. máš krásne vlásky :)


    Srdečne Ťa pozývam na moju Giveaway! :)

    http://moonlightdreams-miadra.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com