"Am caming houm"

Vraví sa, že pred problémami by sa nemalo utekať. S tým súhlasím. Ale nikto nikdy nepovedal, že človek nemôže/by nemal utiecť pred rozhodnutiami. To som ja spravila. Stratila som sa. Ach slastný pocit...
Utekať sa nedá  večne a preto ma čaká návrat domov. Nezúfam (čo som to za slovo vytiahla?!), mám únikovú cestičku a všetko budem riešiť mimo dohľadu a pomaly, tak ako budem chcieť. Na správne rozhodnutia človek potrebuje čas. 

Čo mi priniesol môj ďalší "výlet" do môjho druhého domova?
- odpálila som si WiFi na Iphone (prosím, ak máte niekto skúsenosti, píšte), tým pádom je všetko náročnejšie,
- mám polozelené vlasy (takto -odpáliť- vlasy som si stihla ešte doma pred odchodom),
- prišla som na svoj ďalší zdravotný problém/chorobu, ktorú vlastním,

- spoznala som neuveriteľných nových ľudí,
- prvýkrát v živote som išla stopom (keby to bol normálny stop tak je všetko oukej, ale toto bolo....:D),
- zahrala som si hru Aktivity (neverte nikomu ak povie namiesto výmik - premyk, je to kravina), 
- po rokoch som sedela na bicykli, ktorý nezodpovedal dobrému stavu ani mojej vekovej kategórii,
- strávila som narodeniny s mojím anjellikom (viď fotka),
- po super foto-akcii (urobím článok), som si dohodla ďalšie, určite skvelé, fotenie,
- po dlhom čase som bola/budem s ľuďmi, na ktorých mi najviac záleží, 

Malý/Veľký výlet, ktorý mi dal mnoho a vzal wifi sa končí a ja odchádzam domov či sa mi to páči alebo nie. Po príchode zmobilizujem všetky svoje sily a začnem pracovať na príspevkoch tak ako sa patrí. 




3 coments:

  1. super ta animace..jak se to vytvari? :-O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hah, ďakujeme. Na stránke www.gifyo.com - tam sa robia tieto Gif-á :) Have fun

      Odstrániť
  2. dobré a zlé veci a vybalancujú...

    pekné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com