Party in the USA

Dnešný sľúbený príspevok: fotenie. 
Celé fotenie nespočívalo v tom, nalíčiť, obliecť (resp. vyzliecť), odfotiť. Bola to sústava činností počnúc ranným nákupom v Tescu a Baumaxe s fotografom. Áno zašoférovala som si bez dozoru a celkom úspešne som to aj zvládla. Nasledovalo niekoľko hodín!, dobre vidíte, predtým než sme sa donútili niečo robiť. Lenivosť nadovšetko, ale nakoniec sme sa dopracovali aj k foteniu a bolo lagen-wait 4 it- dary! :) 
Pred písaním tohto prítspevku mi napadla pesnička od Miley Cyrus, ktorá by bola aj celkom príhodná fotkám z fotenia. No príhodnejšie je niečo psychohpatické od LGaga, pretože sme sa stretli 3 magori. Ani nie v polke fotenia sa nám rozbilo svetlo a improvizácia bola neuveriteľná. Rekvizity "zodpovedali" prvoplánovému zobrazeniu fotografií (WAR) a k tomu všetkému rozmazanosť amatérskych fotiek bola najlepšia. Nie všetky bckstage fotky sú zverejniteľné, snáď bude stačiť, že som mala na hlave šupku z banánu (celá moja bannana story je zábavná, ale nezverejniteľná) a moje Hellou Kitty ponožky ostali o5 nepochopené. Pre budúcnosť - igelit je veľmi vďačná pomôcka.

Pridávam backstage photos + final photos.







Boris je mladý 16 ročný chalan veľmi neštandardného typu. Foteniu sa venuje 2 roky (posledných 18 mesiacov intenzívne), ale jeho energia/lenivosť i neustály smiech a úsmev ho sprevádzajú asi celý život. Taktiež popri "super" štúdiu pracuje ako externý fotograf pre časopis Inspire. Nerada používam frázy a vety, ktoré sú otrepané v takýchto chvíľach, ale "až raz vyrastie tak z neho niečo určite bude". A ja sa teším, pretože určite toto fotenie nebolo posledné a už už už plánujeme ďalšie.

Určite klikajte na jeho fun page KLIK KLIK KLIK KLIK






ďalšie fotky po rozbalení 












1 coments:

  1. Super fotky, vyzerá, že ste sa aj skvelo zabávali :) Fotograf je naozaj šikovný, takže mu prajem úspech do budúcnosti a už teraz sa teším na výsledok ďalšej vašej spolupráce :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com