Photographer? Anybody?!

Budú prázdniny, budeš mať na všetko čas, vezmeš foťák a telefón a šup šup snap snap, fotky na blog ako vyšité. Dobre, začal sa druhý týždeň prázdnin a toto som nespravila ešte ani raz. Sama sa pýtam prečo? Niekedy na to nie je čas, chuť, no väčšinou nie sú na to "ľudia". Mala som teraz možnosť zamyslieť sa nad sebou a premýšľala som aj nad blogom. Nechcem tu pridávať fotky ako väčšina mojich príspevkov no na to, aby som pridávala niečo čo chcem, musím niečo začať robiť a hlavne nájsť niekoho kto zoberie do ruky foťák a bude cvakať cvakať cvakať bez ohľadu na moje vyhrážky a hundranie. 

Takže dnes o5 len z ľahka niečo, čo sa mi nazbieralo za celý týždeň. Po niekoľkých rokoch som si začala kupovať letné veci a letne sa obliekať. Kraťasy, šaty, letné topánky. Najradšej mám niečo voľné a pohodlné. Preto som celá bez seba, že som včera natrafila na krásne maxi šaty. Strihovo nie sú úplne dokonalé na moju postavu, ale materiálovo a farebne (jemné a čierne) mi sedia perfektne, takže som ich jednoducho musela kúpiť. Konečne začínam v obchodoch badať častejšie tričká s dlhšou zadnou časťou. Jednoducho v obchodoch sem tam nájdem niečo čo sa mi páči. 

Najväčší problém mám s kúpou topánok. Už som sa poučila niekoľkokrát a keď nájdem nejaké, čo sa mi páčia a navyše mi sedia, musím ich kúpiť. Preto sa dnes ešte chystám po jedny, aby som neskôr neľutovala, že som si ich nevzala. Niekedy mi je naozaj ľúto, že ľudia nechodia bosí. 

Týždeň som trávila, varením, umývaním riadu, večernými vychádzkami von a denným oddychom, filmami, hudbou a knihou. Zamilovala som si časť dňa kedy som sa mohla vyvaliť do kresla na balkóne, a čítať knihu, či len tak počúvať muziku a pritom sa vyhrievať na slniečku. Neopaľujem sa veľmi a teda sa ani nevypekám, ale vyhriať sa ako had na nepriamom slnku je veľmi príjemné. Tento týždeň ma čakalo hlavné mesto, ktoré som včera celkom úspešne "zdolala". Chystám sa na dvojdňový  súkromný Comic Con do Zvolena (naozaj sa budem snažiť aj niečo odfotiť) a ešte by som chcela stihnúť EĽRO (Európske ľudové remeslá), pretože mám pocit, že o5 sa mi tam prihodí niečo zaujímavého ako minulý rok. 

Hah! Můj brácha má príma bráchu. Zaobstarať Duff beer a skvelé cukríky Angry birds je top. 


  









1 coments:

  1. angry biiiiirds! nice :D

    http://wehateloverscompany.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com