spend your free time

Konečne by sme mali mať všetci voľno (samozrejme okrem pracujúcich ľudí). Leto. Opäť to ubehne ako voda a ani sa nenazdám a opäť september. Čaká ma niekoľko dosť dôležitých rozhodnutí a dúfam, že sa budem rozhodovať správne. Nato sa však musím patrične pripraviť - musím si oddýchnuť. Leto, obdobie, kedy moja lenivosť vykvitá do najkrajších kvetov. Takže moja veľmi časovo obtiažna náplň práce - leňošiť sa začala a zatiaľ to poctivo zvládam. Aj keď som si povedala, že nebudem len tak doma a budem aj niečo zmysluplné robiť. Tak dúfam, že sa mi to podarí. Ešte stále neviem aké sú moje plány na prázdniny, ale bola by som rada keby všetko vyšlo tak ako si to predstavujem. Keby bolo keby...
Vy máte aké plány? Nech už ste kdekoľvek alebo nech sa chystáte kdekoľvek, krásny slnečný deň prajem. 







Hah, tak toto bol objav. Stánok pred auparkom s guličkovou zmrzlinou! (Košice). Vôbec mi nevadilo, že sa pomerne rýchlo roztápala, šiltovky v ktorých bola zmrzlinka a farebné zloženie jednotlivých príchutí ma jednoducho dostali. Mňams.






5 coments:

  1. Dokonalé šatočky ♥ a od tej zmrzky by som si tiež dala povedať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. máš úžasné oči :) a krásne šaty :) zmrzka vyzerá super.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoji odkial mas take tricko preparadne mermaidovske...?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tričko som náhodou našla doma medzi starými vecami a je zo secound handu. :) Ale originál je to značka Esprit.

      Odstrániť
  4. tie šaty sú nádherné :-)
    abeilleslife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com