Sweet Slovakia

Nikdy by som nepovedala, že napíšem článok o tom, aké je Slovensko krásne. Nechcem hovoriť o ľuďoch, ale o miestach v našej krajine. Všade sa nájdu dobrí i zlí ľudia, ale krásna zeleň, staré budovy a super príbehy z minulosti sa nenájdu všade. Tentokrát som navštívila Kremnicu a aj keď nám počasie nevyšlo najlepšie, nakoniec bolo tak či tak super. Deň predtým sme boli v Banskej Štiavnici. Síce sme tam prišli už dosť neskoro (časovo), je to tam krásne a to mesto ma očarilo. Nádhera pri nádhere. Pokoj a krása. V dosť hektickom období je takýto druh výletu dobrý spôsob na vypnutie a aspoň na chvíľu sa môže človek nadýchnuť. Vždy som mala pocit, že na nejaký výlet tohto typu musím zájsť do cudziny a teraz prichádzam na to, že niekedy nevidíme veci, ktoré máme pod nosom. Ak máte aj vy nejaké miesta, kde vám je dobre, či miesta na ktoré sa oplatí ísť pozrieť - napíšte. Dovtedy - objavujte. 






Stred Európy a rádioaktívne jazierko vo Zvolene. 











3 coments:

  1. Pekné fotky :)Ja som vždy chcela silou mocou utiecť zo Slovenska preč ale ako som staršia a staršia prichádzam mu na chuť. Je tu veľmi veľa krásnych miest - ako napríklad Kremnica, či štiavnica :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super fotky. :)
    do Kremnice by som tiež niekedy rada zašla. ja mám veľmi rada celé Bojnice :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com