Too small, too cute

Dnešný nič nehovoriaci príspevok je plný hlúpych ksichtov a rozmazaných fotofiltrov. Máte sa načo tešiť. 
Takže, pekne po poriadku: Ráno brat niekam odišiel, nikomu nepovedal kde čo ani ako, poobede prišiel a už sa len usmieval. Keď sme išli ku nášmu autu, zo srandy sme išli k tomuto malému červenému Fiatu 126P. Čo čert nechcel, brat toto autíčko otvoril a nasadli sme. Neuveriteľné! Prvá jazda bola tak legendárna, že na skrčené nohy, pirohy (cestou sme obedovali) a vytrasený zadok (od motora) nikdy nezabudneme. Tak sa naša rodina rozrástla o túto malinkú Dorotku (prečo sa tak volá sa ma v skutku nepýtajte). Vraj malo byť toto auto určené nato, aby som v ňom jazdila aj ja. Ale kedže mám príliš krehké telo nato, aby som dokázala bez posilovača riadenia niečo také mať pod kontrolou (v mojich začiatkoch šoférovania), tak je to auto len čisto môjho brata. - Mám z neho obrovskú radosť! Ono je tak staré, tak malé a tak hlučné, že je neskutočne skvelé. Bože, teším sa už na ďalšiu jazdu. 




Nevyskúšať a neodfotiť sa v týchto maskách by bola doslova svätokrádež. Najlepšie na týchto maskách je to, že sa v nich môžete tváriť rôzne - podstata je rovnaká. Leháro na tomto "hovniakovi" (upozorňujem, že je to spisovné a naozaj sa to tak vraj volá, pretože na ňom človek hovie - kravina) bolo na nezaplatenie a spolu s ružovou Vineou, ľadovou kávou a mojou sesterskou polovičkou na nezaplatenie. K tomu atmosféra, ľudí, ktorí pred vašimi očami sťahujú a stavajú koženú gaučovú súpravu. 









My sweet lady! Bože tento magor je takmer moje všetko. :) Niekedy by som naozaj neverila, že mi pomôže to, že mi človek, ktorého zbožňujem dá facku, či ma skope z postele. Najviac, najlepšia, najúžastnejšia Gia Maria. A ešte fotka z dnešného fotenia, pre tých ktorý nesledujú moju fan pg na fb. Opäť spravím príspevok. 





4 coments:

  1. To musela být jízda! Ta poslední fotka je nejlepší. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super fotky :)také autíčko by mi stačilo :D by som si ho pravdepodobne nejak pomaľovala :) inak ak máš záujem, pozývam ťa ku mne na giveaway http://dajdala.blogspot.sk/2012/07/giveaway-ahojte.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to auto je také chutné :) také ťuťuťťu :) na pomaznanie

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com