What is my mission?

Dnes len rýchly nočný príspevok. Celkovo o ničom. Mám zelené vlasy, zapálený nos, tučné telo a napoly rozpoltenú dušu. Rozhodnúť sa čo budem robiť je dosť náročné, ale čaká ma niekoľko rozhodovaní. Poviem vám, že mi chýba moje monšter (minulý príspevok) Gia Maria. No teraz musím už aj začať niečo robiť, preto je to fajn a ja sa začínam hýbať. Mám zo seba radosť, pretože pokračujem v chodení do fitka (ktovie ako dlho mi to vydrží) a dokonca som si kúpila aj nejaké veci čo sa týka starostlivosti o seba. 

Smútim za svojím Iphonom, ale ešte ho nezakopávam pod čiernu zem, pretože mám v pláne si z neho spraviť elektornický diáro/foťáko/ipado/game consolu a tak ho využiť ako sa bude dať.  Pre tentokrát o5 moje nič nehovoriace fotky zo života (našla som ich práve v pc), môj nový (mám ho z Europskych Ľudových Remesiel) sivo rúžový chvostík, obľuba v čierno-bielej kombinácií (aj dnes som si o5 nakúpila čierne veci, bože prosím naučte ma niekto kupovať aj iné farby) a moje zničené vlasy. 





Čo vám ešte poviem? Veľmi sa teším na zajtrajšie fotenie, ktoré sa odohrá v kútoch domova mladého fotografa na veľmi kontroverznú tému. :D Teším sa na polonahé fotky s kopou srandy. Už sme sa dohodli na bckstagových fotkách, takže určite o tom bude príspevok. Ešte som sa nefotila s viacerými ľuďmi + navyše sú to šialené ženy ktoré poznám, takže sa neviem dočkať. Čím skôr pôjdem spať, tým skôr bude ráno a príde ten čas. - Dole je "upútavková foto", tak nám zajtra držte palce.  



1 coments:

  1. Fotky z fotenia s Borisom som videla na fb, fakt podarené! Si nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com