As long as u follow me

Vedela som, že raz príde ten deň. Vedela som, že sa tomu nevyhnem a tak to dnes aj bolo. Kaderníčka. No zbohom. Včera som si musela znova farbiť vlasy a ukázalo sa, že už sú naozaj v katastrofálnom stave. Bohužiaľ neplatí, že starostlivosť o vlasy len postačí. Jednoducho či chceme či nie, vlasy sa musia strihať, ak ich chcete mať zdravé, čo ja som už nemala. Teraz mám o niekoľko centimetrov kratšie vlasy a výplach žalúdka od očividne "sfetovanej" kaderníčky za to, aké vlasy mám. Pardón, že nemôžem zato, že štruktúra mojich vlasov nie je najlepšia na svete, ale snažím sa. Rozhodla som sa teraz už naozaj a poctivo venovať sa vlasom a starostlivosti o nich. Už len so slzami v očiach si chytám "copík" a myslím na moje super dlhé nezdravé vlasy spred niekoľkých hodín. Konečne som dosiahla príslušnú farbu (ktovie na ako dlho) ku mojím prirodzeným vlasom a teraz som im trošku dopriala, už len poriadne sa o ne starať a dbať na to, aby boli zdravé. 






Mám pocit, že som už zabudla robiť príslušné ksichtíky. 
Vlasy sú na fotkách ešte neostrihané, ale už s novou farbou.  


3 coments:

  1. bože čo ja by som dala za tvoje vlasy.... by som obetovala aj moje cecky :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám dohodu s kaderníčkou, že budeme strihať postupne asi po 1 cm, ale aj ten mi pripadá ako meter!! :P

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com