Film review (Gia)

Aby som začala robiť aj takéto príspevky ma "požiadala" (zmienila sa o tom, a keďže sa snažím svojim čitateľom vyhovieť tak sa to budem snažiť plniť) jedna malá sladká Maffinka (;) Maf Maf) a povedala som si prečo nie? Asi som nevidela najviac filmov na svete, možno ste všetky videli už, ale niekto si môže prísť na svoje. Ja osobne vždy rada uvítam nejaký typ na film. Takže ak máte aj vy nejaký sem s ním. 

Gia je najozaj skvelý film. 

Gia Maria Carangi bola veľmi úspešná modelka, ktorá ako rýchlo vyšla na výslnie tak rýchlo aj padla kvôli životu, ktorý žila. Názor na to ako sa správala a prečo sa jej stali veci, ktoré sa stali si musíte utvoriť samy. Stojí to zato. Pozerať sa takmer 2 hodiny na neuveriteľnú Anglinu Jolie (aj keď v jej začiatkoch a naozaj mala vo filme najpríšernejšie vlasy na svete) je niekedy až príliš skľučujúce, ale film je skvelý. 

Film poukazuje na odvrátenú stranu modelingu, na to, čo málo kto vidí. Takmer nikto si neuvedomuje, čo všetko táto práca (vlastne je to životný štýl) obnáša a aké "obete" musí daná modelka priniesť. Pre mňa osobne by bola najhoršia samota. Avšak nedokázala by som sa tak odovzdať, ako  to dokázala ona. 

Moja obľúbená "replika" z tohto filmu: "Musím jít." "Musím jít, musím jít, všechni museji jít. Kam sakra všichni jdou když museji jít?"





Takto vyzerala Gia naozaj. Nebudem klamať, Angelinu milujem - páči sa mi viac. 



Určite mi napíšte svoj názor na tento film ak ste ho videli, alebo ak Vás aspoň z môjho popisu zaujal. :) 

3 coments:

  1. určite si tento film pozriem, zaujal :)) a teším sa na Angelinu :)

    flying-in-life.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten film jsem si nedávno stáhla a dneska jsem na něj koukala. Je skvělý!

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com