Giveaway

Rozhodla som sa pre Vás pripraviť giveaway. Na tomto blogu som ešte give. nerobila a veľmi sa mi do toho nechcelo, keďže viem ako to väčšinou chodí. Ale povedala som si, že sa tu nájde aspoň jedna, či dve osoby, ktoré tento blog sledujú s radosťou a práve im sa možno pošťastí vyhrať. 

Klišé, ale bloger a starbucks idú jednoducho k sebe (je to v móde), tak prečo nemať krásnu klasickú Starbucks termosku? Ja osobne som po nej veľmi dlhú dobu túžila a je mi jasné, že nie som sama. Podmienky giveaway sú takmer stále rovnaké, ani môj give. nie je výnimkou. Novinka je, že sa môžu zapojiť aj "neblogeri", keďže aj takýchto mám sledovateľov a giveaway je odmena za sledovanie blogu. 
Žrebovať budem cez random.org a give je momentálne časovo neobmedzený (nebude však trvať nejako dlho, len som sa ešte nerozhodla).

"Blogeri"

1. Sledovať môj blog na GFC (na konci blogu klikačka na follow), 
2. Like na Facebook fun page,
3. Zanechať komentár so svojim e-mailom, kde vás môžem kontaktovať, 
4. Zverejniť tento giveaway na svojom blogu či stránke (nie je to nutnosť, 
môže to urobiť len ten, kto chce získať ešte nejaké malé milé prekvapenie), - link vložte do komentára 

"Neblogeri"

1. Sledovať môj blog cez GFC (ak máte mail na gmail.com) 
alebo cez twitter,
2. Napísať do komentárov mail/fb meno, kde Vás v prípade výhry môžem kontaktovať, (poprípade napísať mi na mail bobinkalastrange@gmail.com kontakt na vás)
3. Napísať svoju otázku alebo nechať odkaz na Formspringu (klik klik) 
(alebo to napísať dole do baneru "ask me anything")


Uzatváranie termosky je jednoduché ale bezpečné - nič nevytečie! 
Balzám na pery "I love..." nádherne vonia a z vlastnej skúsenosti viem povedať že ich štruktúra je na perách viac ako príjemná a sú to naozaj skvelé, dlho trvácne balzamiky. Pery sa krásne lesknú a sú žiarivé. (Keďže je tento balzam modrý, nie je farebný, ale dokáže vyčariť krásne farebné odtiene na perách či už samostatne alebo v kombinácií s rúžom.)




Veľa šťastia a dúfam, že sa Vám giveaway páči! :) 


117 coments:

  1. jé, termoska ze Sbux se mi vždycky líbila :)
    veronika.penkava@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. milujem Starbucks <3
    FB: Sue Ondrejčáková

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fb: Kappinko Hovi
    mail: kappa56@azet.sk (uz si urobim novy slubujem)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pupi Kulichová
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Toto je fakt giveaway s vecami, po ktorých túžim už dlho áách :D Kiežby som mala šťastie :)
    didala270@gmail.com
    zdieľam giveaway na mojom blogu :) http://dajdala.blogspot.sk/2012/08/blog-post_22.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. och tu termosku som vždy chcela! <3 lebo som nikdy nemala šťastie a stale som kavu/čaj vyliala a je krásna <333 :))
    fredyqa369@azet.sk
    zdielam tuto suťaž na mojej fan page na fb môže byť?:-)
    https://www.facebook.com/BloomingFlowersByIka?ref=hl

    OdpovedaťOdstrániť
  8. 1. samozrejme sledujem: pod menom zuzana grajciarová ;)
    2. fb: stray alley
    3. zuzanagrajciarova@gmail.com
    4. zverejnila som na svojom fb: http://www.facebook.com/stray.alley/posts/344125402342818
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sledujem a lajkujem :)
    pathusqa-87@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Splňuji:)
    lehnertova.eva@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. https://www.facebook.com/PetushBook/posts/270794389698722 tu zdielam...:D

    sledujem všade:)aj na trúbke:D videá

    petka.malikova@gmail.com na fb ...meno z mailu:D


    Petush

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Splněno
    Zveřejnila jsem na FB: http://www.facebook.com/AutumnMiracleblogspotcom?ref=hl
    Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. sledujem ta cez GFC ako krinolina
    na FB ako Dana Zimova
    moj mail danka.zimova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. poserem sa :D mam 23 nikdy som nebola v prahe nie to ešte v starbucks... a pamatam sa ked som objavila weheartit ... same starbucks fotky pritom to nie je nic take bez čoho by život na tomto svete neexistoval :D ale taky poharčok harčok keby som mala... nezvyknem sa zapajat do giveaway ale tu musim :D

    tu ta sledujem ako neviem jako :D ale sledujem :D neviem kde sa to číta, že pod akým menom ťa sledujem, som stále myslela, že sledujú pod tým menom pod akým pridávajú komentáre, ale pravda je iná... tak bud som missbeautyaddict alebo terezahiblarova ine meno nemam :D a na fb som tereska hiblarova a mail je terezahiblarova@missbeautyaddict.com :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. sledujem všade :)
    luckavyle@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jéé, ta je skvěláá!! :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásná výhra :) ráda si zasoutěžím ;)

    hippies2@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. pěkná výhra :-) sleduju, lajkuju

    Monikahruba@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. sleduji přes gfc :)
    lindik1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Jéé na termosku už mám zálusk dlouho, jen nikdy nejsou finance. Bylo by fajn ji vyhrát:)
    fromlastto1st@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tá termoska je bombová ! :) sledujem ťa pekne dlho a nemienim s tým prestať :)
    martina500@post.sk
    http://martinaobonova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Strašně se mi líbí tvoje fotografie, i tvá parta vypadá bezva :) Je fajn mít kamarády, na které se můžeš spolehnout i s blogováním :)

    joseph.16@seznam.cz

    shopaholicky.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. 1. Dominika Murníková
    2. sledujem aj fb :) Dominika Murníková
    3. dominikamurnikova@gmail.com
    4. http://artjournalstories.blogspot.sk/2012/08/malickosti.html

    to je skvelá giveaway :) snáď sa mi podarí vyhrať :) pekný deň

    OdpovedaťOdstrániť
  24. skúsim šťastie... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  25. tie fotky tu milujem sú krásne a originálne
    starbucks je ako sen, síce kávu nepijem, ale mohla by som si tam nalievať horúcu čokoládu :) mňamki a tváriť sa, tak že " ja teraz pijem kávu" a bola by som strašne šťastná, keby som to pila z tejto termosky, do prahy sa tak skoro nedostanem, ale ak raz tak to musím mať !!! :)
    cez gfc som : lola181
    fb: nikola banárová

    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  26. GFC: mima
    FB: Mirka Belišová
    Zverejnila som na: http://mima11.blogspot.sk/2012/08/inspiracia-dna_22.html

    m_ima123@centrum.sk

    Skvelá giveaway :))

    OdpovedaťOdstrániť
  27. jé giveaway, super!

    tak môj mail je miadra12397@gmail.com
    no a na fb asi vieš, Mia Dražilová

    prajem pekný dník :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. cez GFC ťa sledujem odteraz ako TheBloggerGirl:)
    mail: luci.borbelyova@azet.sk

    Toto je úplne 1. giveaway do ktorej sa zapájam, lebo to nezvyknem robiť, tak dúfam, že sa na mňa usmeje šťastie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. GFC: Monyszek
    Mail: monita117@seznam.cz
    Link: http://heart--of-darkness.blogspot.cz/2012/08/giveaway-na-bobinkalblogspotsk.html


    OdpovedaťOdstrániť
  30. Vše splňuji :)
    GFC: Estrella
    FB: Lucie Martináková
    lucie.martinakova@email.cz
    odkaz na tvou giveaway: ¨
    http://www.facebook.com/pages/Rise-and-shine-sleepy-heads/144843928979579?ref=hl

    A ráda bych tě na oplátku pozvala na svou Giveaway :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2012/08/1-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Podmínky splněné. Krásná giveaway! :)
    GFC: Swea Wialt
    Email: s-wea@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  33. skúsim štastie :)
    fashionparadis@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Super giweway :)
    Chachi.dream@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. sledujem :)
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  36. 1. Sledujem
    2. Like ( už je dávno )
    3. dixie_33@azet.sk
    4. mám síce blog ale nepodarilo sa mi ho rozbehnúť tak bude zbytočné tam link dávať :):)
    Inak super Give. výhra by ma určite potešila :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Tvoj blog aj FB sledujem už dlho :)
    doktorova.denisa@gmail.com
    Tvoju giveaway som zverejnila na svojom blogu http://deniidee.blogspot.sk/2012/08/giveaway-na-super-blogu.html no bohužial sa mi nedarí ho rozbehnúť takže ti to nedá žiadnych sledovateľov .

    OdpovedaťOdstrániť
  38. mail : klouy@azet.sk
    http://wehateloverscompany.blogspot.sk/ tu zdieľam giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Splnené,vybrala si skvelé ceny,takéto ceny,ktoré sa u nás nedajú zohnať mám v súťažiach najradšej :)
    Zdieľam tu na fb http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=420584104654671&id=144814778941964
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  40. termoska termoska !!
    na mojom tumblr: http://believe-in-fortune.tumblr.com/post/30049127158/http-bobinkal-blogspot-sk fotka+link na tvoj blog.
    sab.janosikova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  41. sleduju :) a opravdu skvěla giveaway!! petra.krupova@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  42. termohrnček je výborná vec a od poslednej zimy na ňom fičím pravidelne každé ráno (keď je na to samozrejme vhodné počasie :))

    madebyboy@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. to je super! vždy som chcela mať aspoň nejakú papierovú fľašu starbucks, ale žiaľ v mojej blízkosti žiadne obchody niesu ;

    HOTOVO!
    orsolya.ambrusova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. jeej :) sledujem už dlhšie :)
    cillikova.z@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  45. hezke :-)))
    sleduju na fb Lucie S.....

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  46. 1. sledujem :)
    2. máš :)
    3. matula2811@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Sledujem Ťa cez tvoju funpage na Fb.. ;) Starbucks veci mám moc rada,aj keď žaidnu z nic nevlastním :D
    katka1153@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  48. kejmii3@seznam.cz
    Vše splněno. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Vždy když jsem byla v Praze tak jsem chtěla zkusit Starbucks, ale vždy mi to bylo zakázáno. "Je to přece jen předražený kafe." Takže bych dala vše za to, abych mohla mít aspoň tuhle termosku.

    Sleduji Tě, Lajkuju a na blogu imiiska.blogspot.com sdílím GA =))

    imiiskd@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Sledujem ťa :)
    sange578@gmail.com

    Giveaway zdieľam tu: http://vida-cotia.blogspot.sk/2012/08/prvy-posledny-raz.html

    OdpovedaťOdstrániť
  51. zuzuiq@seznam.cz

    Termoska je super <3!

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Nooo kto by nechcel takúto mňam termosku:)) Sledujem ťa aj tu aj na FB page:))

    kirnagovamonika@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Jann-ie@seznam.cz

    Sleduju fb, i jsem člen :*

    OdpovedaťOdstrániť
  54. di_va22@azet.sk
    GFC: venusa22e
    FB: *violet witch*
    zdielam: http://violetwitch-eve.blogspot.sk/2012/08/random.html

    ceny sú super! 8)
    to záhlavie blogu sa ti krásne podarilo 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Ty jo, ten termohrnek je úžasný! Ve Starbucks jsem nikdy nebyla a štve mě to! :D
    sleduju přes GFC (Vendy) ale blog nemám
    vendisek44@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Máš perfektný blog :))
    nathy111@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  57. sledujem cez GFC aj na FB :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Super GA!
    miska.boljesikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  59. "Blogeri"

    1. Sledovať môj blog na GFC --- JASNAČKA, DÁVNO SPLNĚNO!!!

    2. Like na Facebook fun page --- VELMI RÁDA LAJK!!!
    7
    3. Zanechať komentár so svojim e-mailom, kde vás môžem kontaktovať --- Diana.Haupt@seznam.cz
    4. Zverejniť tento giveaway na svojom blogu či stránke --- CHTĚLA BYCH TO PŘEKVÁPKO + ZDE JSEM SDÍLELA http://www.facebook.com/handbagforladiesblogspotcz

    P.S Je to úžasná GA o skvělou cenu! :-)*

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Jako neblogger tě sleduju přes GFC, FB i twitter.
    e-mail: fortovat@seznam.cz (gmail mám jen kvůli sledování oblíbených blogů)
    otázku jdu hodit na formspring (pod jménem firesparkle)
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  61. sledujem aj lajkujem :)
    tekelyova.m@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Milujem Starbucks a strašne by ma potešila termoska :)
    pawuska117@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  63. ahoj splněno :))
    gfc - blairfamous
    kunikovam@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  64. super výhra :)
    mikulova.tereza@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  65. ahoj, podmienky splnené :) ale nie len kôli Giv..
    tvoj blog sa ozaj dobre číta:)
    lenka.brostlova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  66. krásná výhra, snad budu mít štěstí :)

    Splňuji všechno a tuto giveaway sdílím na mém blogu v menu
    http://leurseul.blogspot.cz/

    xoxo-F@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  67. naprosto skvělá GA, opravdu!
    em.holbova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  68. wow tak to ju fakt skvele ceny :)

    jungleoflipstick@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  69. aaa )) ♥

    luckaraisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Ešte som nikdy nič nevyhrala a toto je skvelé :)
    fajcikova.eva@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Cez GFC sledujem ťa odteraz ako Bubo. Páči sa mi tvoj blog. :)
    Dala som like na Fb: Anikó Schwendtnerová, e-mail: schwendtnerova@gmail.com
    a mám aj blog: http://bagolyszem.blogspot.sk/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  72. gabrielaplav@gmail.com
    môžeš to uzavrieť :D som tu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  73. Doufám, že se na mě usměje štěstí :) tu termosku bych potřebovala :)
    m.pelunkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Krásne ceny :) Som neblogerka, sledujem ťa cez Twitter pod menom Simona Boňková, môj e-mail je simona.bonkova@gmail.com a otázku som ti nechala na Formspringu pod menom symusha ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  75. l.mitanova@gmail.com

    tak asi klasická otázka:Prečo si sa rozhodla blogovať? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  76. ambrozalia@centrum.sk
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=401564029893126&id=349626281735288

    OdpovedaťOdstrániť
  77. monika.svitacova@gmail.com

    http://spwfashion.blogspot.sk/2012/08/bobinka-lastrange-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Na první giveaway jsi vybrala perádní výhru teda ! :)

    FB: Baruš Lisníková
    mail: Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  79. Tak s tou termoskou máš pravdu , aj ja po nej strašne tužim a nikde ju neviem zohnať. Tak snáď sa na mňa usmeje štastie! :)
    Majushqa14@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  80. Super giveaway!
    Sledovala som ťa aj na starom blogu, sledujem stále aj na FB:)
    ak by sa na mňa náhodou usmialo šťastie tak tu je môj mail: a.obonova@gmail.com
    Pekný deň!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  81. luciam28@centrum.sk
    mmm neviem čo by som sa ta spýtala :D tak asi, ako sa máš? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  82. x_kikush_x@azet.sk
    tá termoska je úžasná <3

    OdpovedaťOdstrániť
  83. Skvělá giveaway, ta termoska je krásná♥ :)
    zarovka20@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  84. úžasná giveaway,tvůj blog je super ! ♥
    a termoská je áááá ! ♥
    adriankaxoxo11@seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  85. Sleduju přes FB.
    e-mail: sevelovazuzana@gmail.com
    otázku na formspring (pod jménem xzuzanax)

    OdpovedaťOdstrániť
  86. jéé,to je úžasné:)
    kreckovatereza@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  87. Sledujem ako Gretka :)

    gretka.mal@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  88. joj ahoj ... skvelé giveaway .. Sturbucks chcem navštíviť neskonale dlho a stále tam nedojdem :) ale taký termohrníček by potešil a potom pomáda na pusu :D

    Tvoj blog sledujem ako Zuska cez GFC (som tá purpurová lastovička) :D , a FB ako Zuska Ščerbová ... a môj mail je scerbova.z@gmail.com

    A aby sa nepovedalo tak tvoju giveaway zdieľam na svojom blogu na sidebare aj s fotkou a priamím odkazom a tiež som giveaway prihodila aj ako post na blog ... tu je link http://purpurovalastovicka.blogspot.sk/p/giveaway-bobinka-lastrange.html

    OdpovedaťOdstrániť
  89. :) nankapoh@gmail.com
    aaa zdieľam niekde tu http://onlynataly.blogspot.sk/2012/09/nieco-pridam.html .ň
    aaaa chcem vyhrať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  90. ten termohrnček je božský...♥ michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  91. maruska.benatska@gmail.com
    sleduji a sdílela jsem
    http://sex-andwhitelies.blogspot.cz/2012/09/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  92. skvělá giveway!
    terezchalupova@gmail.com
    fb jméno- Terez Chalupová

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  93. sleduji a lajkla jsem:)
    jansovaedita@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  94. Sleduju, lajkla jsem :)

    lady.esoteric@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  95. pěkná giveaway :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  96. sleduji... :)snad budu mít štěstí
    22terinka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  97. Jééééé ta termoska by se určitě hodila. Moc se mi líbí tvůj blog!!!!

    Knedlyk7@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  98. lucka.novotna6@gmail.com
    lajkla som a sledujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  99. sledujem a "lajkujem" a pozdravujem:-)
    lackova.viera@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  100. :D sleduju a máš like na fb, napsala jsem i otázečku :D bohužel mě nic lepšího nenapadlo :D
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  101. Dnes som pozrela už horu blogov o móde a tiež som videla pár giveaway-ov ale zatiaľ som sa do žiadneho nezapojila. Tento ma najviac oslovil, je to naozaj zaujímavá výhra, hlavne podľa toho čo si písala o lesku, vyzerá byť kvalitný, a nebudeme klamať, tá termoska je senzačná! Takže zapájam sa, like na facebooku máš,na twitteri ťa followujem a zdieľala som tento giveaway na stránke na FB :) Tu: https://www.facebook.com/pages/Style-tips-inspiration-and-tutorials/489310654414334
    A mimichodom, len zatiaľ čo som si stihla tento blog pozrieť, naozaj sa mi zapáčil. Takže bude pravidelne sledovaný ;) Môj mail: ustrica15@gmail.com ,keby niečo (príliš na gmail nechodím) tak tu je FB: Emma Gaňová

    OdpovedaťOdstrániť
  102. Tá termoska je...ooch ♥

    craps@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  103. ta termoska nádherná :)
    kikinka-13@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  104. sleduju a sleduju:) na tu termosku si brousím zuby již dlouho, tak snad se poštěstí:P
    sorfaa@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  105. Super giveaway!
    FB:Markéta Heinischová
    GFC: Markéta Heinischová
    email: castinka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  106. Parádní ceny;)
    Kisska.Zuziska@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  107. úžasné ceny a skvelý blog :) 2kikina235@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  108. aaaa ceny úžastné máš, asi najlepšie :3 termoska so Sturbucks :33333 dobre no už asi končím s mojím komentom ktorý je dlhší než som pôvodne plánovala :D vždy to tak dopadne len neviem prečo sa vždy rozpíšem na pol strany... dobre ale teraz už fakt končím len ešte jedna vec..máš superhustodémonskykrutoprísny blog :3 Love ya ♥
    dada169@windowslive.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Btw. tu sú linky ;) : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=528977487148000&id=447798021932614
      https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=193207150830301&id=149691448515205

      Odstrániť
  109. Pozrite môj blog :) http://radytrikynapady.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com