Hair can fly

Jedno slovo - nadšenie. Takéto pocity prežívam pri tom, ako sa dohadujeme, plánujeme a samozrejme fotíme s Borisom a Jankou. Možno Vás to už niektorých prestáva baviť, pozerať sa na fotky a čítať koľko zábavy sme popri fotení prežili. Hold smola. Niekto cez prázdniny chodí grilovať, niekto chodí na kúpaliska, niekto športuje - my fotíme. Nie je predsa nič lepšie ako príjemne strávený čas s priateľmi, veľa smiechu a ešte na to máte aj hmatateľné fotografické spomienky. Najradšej na svete mám, keď mám na hlave tieto vlasy. Cítim sa ako taký malý levík n_n.

Určite si pozrite všetky fotky a pokojne ak budete chcieť nechajte tu svoj názor na ne. 













Backstage :) 



Veľmi stručný príspevok ešte s niekoľkými vecami ktoré mám na srdci. 

Od zajtra budem robiť spolu s Borisom na novom vzhľade tohto blogu - dúfam, že sa vám bude páčiť. 
Odteraz môžete moje myšlienky a slová sledovať na TWITTERI. Pokojne mi tu nechajte odkazy na Váš twitter s radosťou budem o Vás vedieť aj niečo viac. 
Dnes plánujeme opäť fotenie s dataprojektorom. Dúfam, že fotky vyjdu a budú sa Vám páčiť. 

14 coments:

  1. Bobs, úplne perfektné fotky!!! si nádherná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme krásne :) Veľmi nás teší, že sa fotky páčia.

      Odstrániť
  2. Úžasné, dokonalé...wau..si proste hviezda ;) a tie vlasy žeriem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. BOŽÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ FOTKY!
    NJELŠÍ JE DRUHÁ A TŘETÍ! huuu ty vlasy! :-OOOOOOOOOO

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádherná si :) perfektné fotky.
    ide vám to :) na twitteri sledujem: JaneBBes :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Uuuuplne luxusne fotky,kvalitny fotograf,super modelka,perfektny look....velmi sa mi pacia cakala som dlho na to kedy Janka konecne rozbehne svoje licenie v plnom prude a velmi Vam to spolu ide,drziiim palce...nech vam to fotiii :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nadherne fotky!!! vyzeras na nich bozsky ;) pozdravujeme pana fotografa ma to v oku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty fotky se vám opravdu povedly! Jsou nádherný a tobě to strašně moc sluší, ty vlasy máš úžasný :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krááásne fotky :-) Možno som nejako mimo, ale tá druhá fotka nie je niekde v BA, v Sade Janka Kráľa? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme :) Nie nie, fotky nie sú z BA, ale zo Spišskej Belej :)

      Odstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com