Hair - crown of beauty

 Dnes som sa rozhodla ukázať Vám, čo najčastejšie používam na vlasy. Veľa ľudí mi moje vlasy chváli, ďakujem veľmi pekne, aj keď ja s nimi nie som až tak veľmi spokojná. Pred časom som sa musela ostrihať, pretože som ich mala už veľmi zničené a boli už naozaj škaredé, no teraz sú opäť plné života a je to s nimi omnoho lepšie. Zanedbať starostlivosť o vlasy je veľká chyba - už by som si to mohla konečne zapamätať. 

Chcela by som Vám predstaviť kozmetiku Lush. Tí ktorí nepoznáte, určite spoznajte a vyskúšajte, tí ktorí poznáte tak mi dáte len za pravdu. Dlho som sa chystala navštíviť obchod Lush a kúpiť si nejaký produkt, takže keď som do neho vkročila neváhala som. Hodnotila by som ho ako najfarebnejší a najkrajšie voňajúci obchodík v akom som kedy bola. Bola to nádhera! Človek nevedel, čo by si mal vybrať. Milé predavačky, Vám ochotne poradia s výberom, všetko vám dajú pekne ovoňať, poprípade ponúknu aj vzorku. ja som si kúpila čistiace a ošetrujúce mydlo na tvár ( to v strede, o tom však nebudem písať, možno v inom príspevku) a šampuk. Šampuk je náhrada za normálny tekutý šampón. Ja som si kúpila Ultimate shine, ktorý mi taktiež poradila predavačka aj na zničené vlasy. Vlasy sa po umytí naozaj krásne a zdravo lesknú a príjemne voňajú. Šampuk vydrží dlhšie ako normálny šampón, preto sa jeho kúpa vyplatí a navyše je maličký a na dokonalý na cestovanie. Na všetky šampuky som si čítala len kladné recenzie takže si môžete vybrať z akejkoľvek vône, či podľa potreby účinku. (Ak chcete vedieť o šampuku niečo viac, napíšte.)
Určite si preklikajte stránku www.luschCZ.cz

Sada Wella shampoo a condicioner volume sú jedny z najlepších vecí aké som na vlasy používala. Každý vlas je individuálny a mne tento kondicionér (jedná sa teda hlavne o neho, keďže šampón striedam s bylinkovým a teraz budem uprednostňovať hlavne šampuk) vyhovuje najviac zo všetkých aké som kedy použila. Jemná jablková vôňa a veľké balenie sú super, pretože vydržia dlho. (Počkať, vôňa s tým nemá nič spoločné, ale jednoducho pekne vonia.)

Regeneračný kondicionér Gliss kur hair repair - moje zaltíčko. Najradšej by som si vystriekala celú fľaštičku tohto nezmývateľného kondicionéru denne. Je ich viac druhov a sú naozaj všetky skvelé, ja používam tento "ultimate repair" na veľmi poškodené a suché vlasy, pretože sa mi opäť trošku pozmenila ich štruktúra a takto ostávajú voňavé, jemnejšie a neštiepia sa ani nelámu.

Nakoniec power sprej od Balei, ktorý používam, keď mám kučeravé či vlnité vlasy. 
Kučery dlhšie vydržia a zachovajú si svoj tvar. 







1 coments:

  1. Gliss Kur jo taky ho považuji za mého oblíbence a zlatíčko jak si ho nazvala ty, ¨jsem s ním nad míru spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com