Have fun!

Znova nejaký príspevok z fotenia. Viem, že ani jeden nie sme profesionál a "naše" fotky sa nepredávajú za trilión dolárov ani nič podobné, skôr ide o tú atmosféru a o to, ako sa dokážeme spolu zabaviť. Na tomto fotení nás bolo už o čosi viac a pomocou priamej úmery (viac ľudí viac srandy), všetko skvele fungovalo. Žiadne fotky naražajúce na našu psychopatickú stránku, dokonca sme boli v šatičkách n_n a mali krásny make-up a vlasy. Nebudem písať sťažnosti na samú seba (pomáhať vie, ale sama seba upraviť a postaviť sa pred objektív - to už nie), ale očividne je moja práca lepšia keď stojím za fotoaparátom ako pomocný asistent (práve som si vymyslela svoju budúcu prácu). Verte či nie, zaleží mi viac na atmosfére, ktorá bola super, keďže sme pozerali Paranormal Activity 3, ako na tom udržať si pózu a výraz. Už teraz sa nemôžeme dočkať ďalšieho fotenia pretože nápady a myšlienky sa len tak hrnú. :)











BíBí tím, samozrejme ešte im tam chýba jedno Bí (ja). Je naozaj zvláštne sledovať ich fotky, kde sa tvária vážne a pritom viete, že sa v skutočnosti nikdy vážne netvária. Sú dvaja blázni, ktorí vám vyčaria úsmev na tvári či chcete či nie. Viac fotiek, či už z tohoto alebo iných fotení môžete vidieť na fan pages na fb. 





Chcem vám veľmi pekne poďakovať za pozitívne ohlasy a samú chválu (väčšinou mi ju prezentujete osobne/ v správach), naozaj sa teším a nielen ja, ale všetci máme z toho radosť. 


4 coments:

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com