Live your dream (part 1)

Prvý krásny deň je za mnou. Mám pocit, že ak budem v eufórii celých 7 dní tak to nevydržím a moje srdiečko praskne od šťastia. Možno je to pre niekoho zveličovanie, pre niekoho je to hlúposť, ale som najspokojnejšia na svete. Som s mojou "sestrou" v najkrajšom meste "Česko-Slovenska" - v Prahe. 

Všetko čo je prvýkrát je netradičné. Tak isto moja osamel cesta domov po Prahe bola netradičná a samozrejme, že som zle nastúpila a zúfalo som pozerala na zástavku kde som mala vystúpiť, ale ako sa hovorí - zachvajte paniku - pokojne som vystúpila a počkala si na ďalší spoj, ktorý ma pekne odviezol domov. Dobre, ja sa to naučím a bude to super a nebudem sa "strácať". Emotívny zážitok bol rozprávať meno slečne v Starbucks-e, aby mi ho napísala na kelímok. V priamom prenose vidieť počas výmeny stráži ako si strážnik kýchne a zasmeje sa či robenie fotiek mimo svet. 
Fotky si čisto ilustračné, všetky fotky mám na svojom osobnom facebooku, tu len aby ste videli aké pózy sa majú i nemajú hádzať na fotkách, či ako sa nenápadnie fotia krásny chlapi. Poctivo precvičujeme "hodiny" a snažíme nachádzať len tie najlepšie kusy. ("A. sleduj, pekný guy na 3-tej hodine, nie do riti to je 12-ta hodina.") Musíme len trénovať, pretože toľko krásnych ľudí pokope vidieť je naozaj skvelý pocit - hlavne ak vyzeráte ako turistická trieda. 
























Krásny deň za nami, ďalší deň pred nami. Som ešte stále unavená z cesty, takže ju pôjdem dospať a zajtra sľubujem super príspevok + príspevok o ktorom bolo predchádzajúce video - fotky sú naozaj nádherné :) 

4 coments:

  1. Užívaj Prahu, v septembri tam premiérovo zavítam aj ja a keď vidím tie fotky ešte viac sa teším ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ó praha, tiež som akurát pridala článok o mojom pražáckom výlete:)
    a súhlasím s tým počtom nádherných ľudí,
    a čo ľudí, ale mužov!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nechcela som byť taká zaujatá - ale presne!! CHLAPI CHLAPI CHLAPI :D

      Odstrániť
  3. súhlasííím:D pekní chlapcii sú tam:D ja sa tam chystám ešte v septembri:D

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com