Live your dream (part 3)

Ďalší nádherný deň za nami, ďalší pred nami. Je zaujímavo zvláštne ako čas dokáže rýchlo letieť práve vtedy, kedy by ste chceli, aby čas naozaj ostal stáť. Tiež je "skvelé" keď si človek uvedomí, že každá rozprávka sa skončí. Ako sa hovorí "Nič netrvá večne", tak ani krásne chvíle nie sú trvalé, no na druhej strane, ani to zlé nie je večné. Reči typu - tešte sa z toho čo máte - sú pravdivé, ale stalo sa z nich veľké klišé a človek ich už ani neberie vážne. V každom prípade, ja si teraz užívam všetko naplno. 

Myslím, že ešte trošku šťastia a nezvládnem to. Naozaj toľko smiechu krásnych chvíľ a nezabudnuteľných zážitkov som nemala naozaj dlho. Je toto raj po ktorom príde peklo? Aj keby, som ochotná riskovať, že potom prídu ťažké časy, ale so spomienkami sa dajú aj zlé veci zvládať lepšie. Nejde ani o spomienky, ide o ľudí, ktorí sú tu pre Vás vtedy keď to najviac potrebujete. Veľa rozmýšľam, ľutuje chýb čo som naspáchala voči ľuďom, ktorí si to ani nezaslúžili. Odpustenie prichádza postupne a musíte si ho zaslúžiť. Chcem si to zaslúžiť, ale som vďačná tým, čo ostávajú a dávajú mi všetko čo mám. 

Super pokec, fotky a natočenie videa pre "Siwy Lewy" (poľských chalanov) v parku Kampa na nezaplatenie. Dlho budem ešte spomínať na všetky kraviny, čo sa nám dejú. Dobrá rada? NIKDY nemávajte na ľudí spoza skla v KFC, keď si myslíte, že vás nie je za reklamou vidno. 









Chcete vidieť video ako sme písali na Lenonovu stenu či ako sme sa Vám prihovárali po ceste odniekiaľ do niekam? Naozaj zábavné priblíženie našej komunikácie a cesty. Ešte jedna vec - určite ochutnajte Frisco - vinný nápoj čo stojí za všetky drobné. 




Móda stranou - pohodlie je prvoradé. 








Dúfam, že Vás poteším a navnadím, keď už teraz prezradím, že chystám giveaway. Snáď Vás potešia maličkosti, ktoré pre Vás plánujem.

with love - B

2 coments:

  1. Krásné fotky, je vidět, že jste si to užily :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com