Live your dream (part 4)

Mám za sebou jednu z najmizernejších nocí aké som kedy zažila. Nemám chuť úplne na nič, verte či nie - dve hodiny spánku a celá prebdená noc nestoja ani za zmienku, ale keď si predstavím, prečo som musela "utiecť" ľahnúť si na zem do kuchyne, chytá ma poriadny kŕč zlosti. Take it easy!

Včerajší deň, som sa jemne zdržala v Sephore, hlupaňa, neuvedomila som si, že je poněkud nepraktické chodiť s taškou a nákupom na prechádzku, ale nakoniec sme to zvládli, taštička prežila a ja som opäť zvládla dlhšiu a náročnejšiu trasu sama domov. Mám zo seba dobrý pocit, keď sa nestratím. 

Včerajšia vážna debata ma prinútila rozmýšľať a naozaj som sa zamyslela nad tým, že nič nie je také jednoduché ako by sme naozaj chceli. Jednoducho keď človek niečo chce musí makať. Beriem to tak a začínam na sebe makať (až keď sa vrátim domov), ale už hneď v ten deň /nedeľa/ máme naplánovanú činnosť, ktorou sa bavíme najviac (fotenie - chceli by ste ďalší príspevok s fotkami?). Tak to vyzerá, že tento týždeň sa mi bude spánok vyhýbať. 


 Hneď ako som videla inspiration na romwe fun page tak som si povedala, že si také niečo musím spraviť. Keď som v skrini objavila tento polosvetrík (resp. tričko), ihneď som to musela vyskúšať. Priznávam, nevyšlo to presne tak ako som chcela, ale zase je to trošku iné. Vďaka tomu, že je tričko široké je voľné a vzdušné, pokojne som ho mohla mať, aj keď bolo von veľmi horúco. "Vystrihané" mám rebrá a stavce, ale nevidno to dobre, pretože je veľké, ale keď sa postavím normálne (čo sa mi podarí len málokedy), pekne vidno výkroje. Odvážnejší ľudia môžu toto tričko nosiť "na ostro", ja som zvolila čipkovanú podprsenku s krásnym vzorom. Spokojnosť a pohodlnosť "outfitu" nadovšetko. 
















1 coments:

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com